"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Lee-Roy
- Leerling Mini lid
Bericht
Hi Coen,
Ik heb een vraag aan je, deze week heb ik mijn nieuwe mini ontvangen, tot mijn verbazing zat er een andere AERODYNAMICA pakket op dan dat ik besteld had. Ik heb volgens mij wel de zelfde achterbumper maar snap niet ook de zijkant (plastic) is in kleur meegespoten. Men gaf aan dat dit de nieuwste is vandaag klop dit?
Snap jij dit?
Groeten,
Lee-Roy
Ik heb een vraag aan je, deze week heb ik mijn nieuwe mini ontvangen, tot mijn verbazing zat er een andere AERODYNAMICA pakket op dan dat ik besteld had. Ik heb volgens mij wel de zelfde achterbumper maar snap niet ook de zijkant (plastic) is in kleur meegespoten. Men gaf aan dat dit de nieuwste is vandaag klop dit?
Snap jij dit?
Groeten,
Lee-Roy
To be continued....
- Lee-Roy
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey Jurgen,
Ja zoiets heb ik, alleen het kunsstof zwart bij de wielen heb ik metallic meegespoken gekregen en zitten van die reflectoren op.
Ik moest dit als optie circa 2.000 wel als meerprijs betalen, is dit standaard dan?
En die foto is toch ook geen cooper S?
Hoor het graag...
Ja zoiets heb ik, alleen het kunsstof zwart bij de wielen heb ik metallic meegespoken gekregen en zitten van die reflectoren op.
Ik moest dit als optie circa 2.000 wel als meerprijs betalen, is dit standaard dan?
En die foto is toch ook geen cooper S?
Hoor het graag...
To be continued....
- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Je dikke mini
niet meer verkopen Coen anders houden we hier alleen nog maar standaard mini's over nu de rest allemaal te koop staat. Beloof het!!!!

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors