Annet: zeker komen er foto's, al weet ik amper hoe. Maar dan is Youri er ook nog om foto's te posten (ik kreeg niet de indruk dat hij niet geassocieerd wenst te worden met het resultaat). Ik denk wel dat de meningen erg uiteen zullen lopen...
WoK: helaas kan ik geen foto zien! Ik ben wel benieuwd naar wat voor iets je bedoelt...
We vinden het wel leuk hier, al die suggesties. Nog een aanwijzing: het heeft inderdaad met beesten te maken en het zit niet op het dak (maar had wel gekund). En het is een WITTE Cooper.
Aldiman: dat zal wel dezelfde zijn, denk ik.
Nieuwe Minifan
- DonCamillo
- Leerling Mini lid
Bericht
Het wordt inderdaad een ZEBRA!
BigD is (weer?) de winnaar.
Gut, wat zijn jullie slim zeg! Ik dacht dat ik het wel kon rekken tot zaterdag. Ik had verwacht dat jullie eerst met koeien, dalmatiers en misschien wel appaloosa's zouden komen, maar nee.
Mijn complimenten hoor.
Gut, wat zijn jullie slim zeg! Ik dacht dat ik het wel kon rekken tot zaterdag. Ik had verwacht dat jullie eerst met koeien, dalmatiers en misschien wel appaloosa's zouden komen, maar nee.
Mijn complimenten hoor.
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Reken mezelf er niet onder hoor.
Ja, er zwerft af en toe ook nog intellect op het forum.DonCamillo schreef:Het wordt inderdaad een ZEBRA!
Mijn complimenten hoor.

Reken mezelf er niet onder hoor.

- DonCamillo
- Leerling Mini lid
Onze sponsors