netjes dat hij weer gemaakt is man. helaas van de kleur. nou kan ik je wel vertellen dat yellow een niet echt makelijke kleur is om te mengen en te spuiten. hoop dat die oelewappers het snel voor je oplossen want dit ziet er niet uit zelf op een foto niet...
tot morgen.
"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wat een gedoe zeg
.
Ideetje: Waarom niet de hele auto Hot Orange maken? Dan is het probleem opgelost en is het tevens of je in een nieuwe auto rijdt.
De enige Hot Orange R56.

Ideetje: Waarom niet de hele auto Hot Orange maken? Dan is het probleem opgelost en is het tevens of je in een nieuwe auto rijdt.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
naja.. het gedoe valt best mee... maar de kap moet gewoon nog een X
dus valt prima mee... maar heb hekel aan iets wat niet in 1 x goed is.
Ik ga uiteraard niet de auto compleet opnieuw spuiten.. of een motorkap.. of complete auto... die dan ook van binnen gespoten moet worden...
no option!
Cheers
Coen

Ik ga uiteraard niet de auto compleet opnieuw spuiten.. of een motorkap.. of complete auto... die dan ook van binnen gespoten moet worden...

no option!

Cheers
Coen
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij is idd zeer dik geworden!
Zonde alleen van het kleurverschil ja (als je het zelfs op de foto kan zien.. wil k niet weten hoe het in t echt is...), maargoed - dat wordt opgelost
En laat m nou is zo...!

Zonde alleen van het kleurverschil ja (als je het zelfs op de foto kan zien.. wil k niet weten hoe het in t echt is...), maargoed - dat wordt opgelost

En laat m nou is zo...!

MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors