Wok, komt goed.. niet eerste x dat ik zaken met ze doe ;-)
underpromiss, overdeliver
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ja hoor het record is bereikt vandaag......
Kwam vandaag terug uit Breda, en op de Brieneoord reed ik een beetje door zeg maar... en ja hoor een man in een leer pakje op ze scooter.... mocht mee naar het tankstation en daar vertelde hij mij dat ik 45 kilometer te hard had gereden, en dat k dus een punt kwijt ben en was 2 maanden geleden geflitst met 35 kilometer te hard en hij zei dat dat ook een punt was... dus ben nu al 2 punten kwijt
Zal dus ook wel aardig hoog worden omdat het me 4e snelheidsboete is ofzo.... Dus ga maar beetje rustig aan doen 
Kwam vandaag terug uit Breda, en op de Brieneoord reed ik een beetje door zeg maar... en ja hoor een man in een leer pakje op ze scooter.... mocht mee naar het tankstation en daar vertelde hij mij dat ik 45 kilometer te hard had gereden, en dat k dus een punt kwijt ben en was 2 maanden geleden geflitst met 35 kilometer te hard en hij zei dat dat ook een punt was... dus ben nu al 2 punten kwijt

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
punten?? letten ze daar op?
laatst bij zwolle van de weg gehaald met geklokt 145 waar in 80 mocht
gelukkig, omdat er verder niemand reed, daar geen bon voor gekregen maar alleen voor 135 waar ik 100 mocht en onnodig links rijden!
Ik heb ook een punten rijbewijs en ben nu een keer of 6 van de weg gehaald met 30+ te hard maar gelukkig nog nooit iets over punten gehoord
laatst bij zwolle van de weg gehaald met geklokt 145 waar in 80 mocht

Ik heb ook een punten rijbewijs en ben nu een keer of 6 van de weg gehaald met 30+ te hard maar gelukkig nog nooit iets over punten gehoord

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
zoooo dan hebbie geluk, hij zei dat is 45 te hard en je bent beginnend bestuurder dus dat kost je een punt, dus ik vroeg dat is toch bij 30 en alleen als je staande wordt gehouden.... en toen zei ie ja ook als je geflitst bent, dan wordt het stil zwijgend genoteerd, dus als ik dit zo hoorde ben ik er gewoon al 2 kwijt....
Onze sponsors