dan moeten ze die maar aan de tand voelen..mderijke schreef:Denk dat GeoBem het weet:coendek schreef:waar is deze locatie?!?!!?Maus105 schreef:...had van een mooie locatie gehoord van geo ...
maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- maus105
- Bonkey
Bericht
he mensen!
ik ben hopelijk de 21ste terug,maar dat komt wel goed!
hele mooie ervaringen opgedaan en helaas ook veel mindere!!maar ja dat zijn ook ervaringen he
ik heb me mini echt gemist.al heb ik op me kamertje natuurlijk wel foto's van me mini gehangen en standaard 1tje in het topvak van me rugzak
als we op stap gaan.ik heb er zo een zin in weer lekker te klooien aan me mini.en baal er wel een beetje van dat in mini united heb gemist maar ja had ik maar een ander vak moeten kiezen
!!
tot snel allemaal

hele mooie ervaringen opgedaan en helaas ook veel mindere!!maar ja dat zijn ook ervaringen he

ik heb me mini echt gemist.al heb ik op me kamertje natuurlijk wel foto's van me mini gehangen en standaard 1tje in het topvak van me rugzak

tot snel allemaal

- maus105
- Bonkey
Bericht
4weken
das wel lekker!!maar ga ook nog effe op vakantie met mijn meisje.en schroefset is half zeker kw variant1.en de prijsopvragen van dz exclusive velgen zijn al binnen.eerst was het natuurlijk keskin maar ik denk toch dat ik voor de dz's ga effe rekenen met nummertjes voor de maten en et enzo maar komt wel goed laag en breed word het!!
ik heb er zin in!!

ik heb er zin in!!
Onze sponsors