Welke is goed? En wat is een normale prijs voor zo'n filter?
Ik wil eigenlijk een vervangingsfilter voor in de bak want ik geloof niet dat zo'n open filter goed gaat werken; ik vind het erg warm onder de kap worden dus vandaar.
Wie heeft ervaring hiermee?
Iemand ervaring met sportluchtfilters voor Cooper 2002?
- pietje
- Leerling Mini lid
Bericht
+ voorstellen
Sorry: Ik ben Pieter!
Ik heb samen met m'n vriendin een mini cooper gekocht uit 2002. Ben zelf enorm BMW fan maar de keuze tussen een 1-serie en een mini is uiteindelijk naar de mini gegaan...
Deze is ook van BMW dus die kon bij mij wel op de oprit staan (heb een ingestraat BMW logo).
Enige wat er aan gedaan is, zijn de 17" velgen (witte s velgen).
Mag er verder niet teveel aan doen van vriendin: daar heb ik een andere auto voor en zij rijdt er het meest mee.
Dus tot zover... Kwam er gister achter dat het originele filter dus helemaal vol zat pekkige substantie, vliegen en nog meer zooi. meteen een goede reden om het filtertje te vervangen door iets wat beter adem haalt...
Zal nog eens zoeken op het forum al had ik dat al wel gedaan, maar misschien ben ik iets te makkelijk te werk gegaan.
Grt Pieter
Ik heb samen met m'n vriendin een mini cooper gekocht uit 2002. Ben zelf enorm BMW fan maar de keuze tussen een 1-serie en een mini is uiteindelijk naar de mini gegaan...
Deze is ook van BMW dus die kon bij mij wel op de oprit staan (heb een ingestraat BMW logo).
Mag er verder niet teveel aan doen van vriendin: daar heb ik een andere auto voor en zij rijdt er het meest mee.
Dus tot zover... Kwam er gister achter dat het originele filter dus helemaal vol zat pekkige substantie, vliegen en nog meer zooi. meteen een goede reden om het filtertje te vervangen door iets wat beter adem haalt...
Zal nog eens zoeken op het forum al had ik dat al wel gedaan, maar misschien ben ik iets te makkelijk te werk gegaan.
Grt Pieter
- @mr
- Bijna verslaafd
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
op dit forum) maar dat duurde niet zo lang.
Een Mini kan je leuk aan modden zonder over de top te gaan.
En welkom trouwens
Ar.
Re: + voorstellen
Tja.. wat zal ik zeggen........ zo dacht mijn vrouw er ook over..(en waarschijnlijk de meeste mensenpietje schreef:Sorry: Ik ben Pieter!
r
op dit forum) maar dat duurde niet zo lang.

Een Mini kan je leuk aan modden zonder over de top te gaan.
En welkom trouwens

Ar.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Let wel op als je hem zelf gaat bouwen, dat je geen verkeerde kolk krijgt dan doet hij het nog niet lekker.. ga anders voor een Pippercross gesloten systeem. Is stiller dan een open.. kun je een compromis sluiten met je vrouw.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors