Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar Paul das mooi K@T.. om het mer direct te brengen. 2 punten. ppfffff is dat allemaal wel zeker? kun je dat ook ergens zien..ja ik heb geen idee. ben al zo'n ouwe L*L. dus heb geen punten systeem. maar misschien weten meer mini'ers de info die je nodig hebt.
gr ragg
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
DiabloPvA schreef:dinsdag 4 augustus is het zover, dan komt de brede streep over me auto heen
ben benieuwd hoe ie gaat worden, maar denk dat het wel strak gaat worden!
Nou voor d streep het werd tijd.. moeten nu wel echte foto's in je post komen i.p.v die gephotoshopte shit..DiabloPvA schreef:Ja hoor het record is bereikt vandaag......
Kwam vandaag terug uit Breda, en op de Brieneoord reed ik een beetje door zeg maar... en ja hoor een man in een leer pakje op ze scooter.... mocht mee naar het tankstation en daar vertelde hij mij dat ik 45 kilometer te hard had gereden, en dat k dus een punt kwijt ben en was 2 maanden geleden geflitst met 35 kilometer te hard en hij zei dat dat ook een punt was... dus ben nu al 2 punten kwijtZal dus ook wel aardig hoog worden omdat het me 4e snelheidsboete is ofzo.... Dus ga maar beetje rustig aan doen

Maar Paul das mooi K@T.. om het mer direct te brengen. 2 punten. ppfffff is dat allemaal wel zeker? kun je dat ook ergens zien..ja ik heb geen idee. ben al zo'n ouwe L*L. dus heb geen punten systeem. maar misschien weten meer mini'ers de info die je nodig hebt.
gr ragg

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ja de foto's komen er dan zeker op
hoewel die gephotoshopte shop er ook al errug goed uit ziet hoor
Ja ik heb al proberen te zoeken om dat op te vragen maar kan niks vinden, en hoor meerdere verhalen, zoals die van Olaf hierboven, maar denk dat ik maar rustig aan doe voorlopig, anders heb ik zo weinig aan die mooie fiets voor de deur.....

hoewel die gephotoshopte shop er ook al errug goed uit ziet hoor

Ja ik heb al proberen te zoeken om dat op te vragen maar kan niks vinden, en hoor meerdere verhalen, zoals die van Olaf hierboven, maar denk dat ik maar rustig aan doe voorlopig, anders heb ik zo weinig aan die mooie fiets voor de deur.....

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Hahah ja een echte snelheidsduivel en dat met MAAR een One ahhahaa
dus eigenlijk maar goed dat ik geen S heb, want dan had ik me roze krant gelijk in kunnen leveren denk ik .....
Zou idd wel fijn zijn ja een beetje info over het hoe en wat, misschien iemand hier die bij het CBR, de politie of zoiets werkt??? Anoniem kun je dat natuurlijk ook via PM melden want snap wel dat je niet herkent wil worden hier als je bij de politie werkt

dus eigenlijk maar goed dat ik geen S heb, want dan had ik me roze krant gelijk in kunnen leveren denk ik .....
Zou idd wel fijn zijn ja een beetje info over het hoe en wat, misschien iemand hier die bij het CBR, de politie of zoiets werkt??? Anoniem kun je dat natuurlijk ook via PM melden want snap wel dat je niet herkent wil worden hier als je bij de politie werkt

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Jaja Rini morgen is het zover 
maar volgens mij ben ik maar 1 punt kwijt, die van gister, want als je geflitst ben dan kunnen ze geen punt afnemen, want misschien reed me broer er wel in. Dat is volgens mij net zo als je geflitst wordt met 51 km te hard, dat ze dan ook niet je rijbewijs in kunnen nemen.....

maar volgens mij ben ik maar 1 punt kwijt, die van gister, want als je geflitst ben dan kunnen ze geen punt afnemen, want misschien reed me broer er wel in. Dat is volgens mij net zo als je geflitst wordt met 51 km te hard, dat ze dan ook niet je rijbewijs in kunnen nemen.....
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je wordt opgeroepen om voor de rechter te verschijnen dan krijg je die wel van de rechter. De kentekenhouder wprdt gedagvaard, en die moet de juiste bestuurder aanwijzen, indien je dat zelf bent moet je dus echt wel zelf daar verschijnen
En dan krijg je naast je boete ook je punt...
Niet als je een ' transactievoorstel' krijgt, als je die betaald krijg je niet een punt voor die overtreding.. echter....DiabloPvA schreef:Jaja Rini morgen is het zover
Als je wordt opgeroepen om voor de rechter te verschijnen dan krijg je die wel van de rechter. De kentekenhouder wprdt gedagvaard, en die moet de juiste bestuurder aanwijzen, indien je dat zelf bent moet je dus echt wel zelf daar verschijnen

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
hmmm das lastig, maar die van de flitser heb ik al de boete binnen gehad en ook al betaald en niks gezien over een punt eraf....FastBunny schreef:Niet als je een ' transactievoorstel' krijgt, als je die betaald krijg je niet een punt voor die overtreding.. echter....DiabloPvA schreef:Jaja Rini morgen is het zover
Als je wordt opgeroepen om voor de rechter te verschijnen dan krijg je die wel van de rechter. De kentekenhouder wprdt gedagvaard, en die moet de juiste bestuurder aanwijzen, indien je dat zelf bent moet je dus echt wel zelf daar verschijnenEn dan krijg je naast je boete ook je punt...
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht

Het zit erop
en het ziet er echt f**k dik uit!!!!!
Ida en Coen heeeeeeel heeeel erg bedankt
Foto's zijn gemaakt, moet ik alleen nog ff van Ida ontvangen, dus als ik ze heb dan komen ze er gelijk op!!!
Haha maakt niet uitMac Mini schreef:sorry dat ik ida van haar werk heb afgehouden![]()
maar zit het er al op? hihi

Het zit erop

en het ziet er echt f**k dik uit!!!!!
Ida en Coen heeeeeeel heeeel erg bedankt

Foto's zijn gemaakt, moet ik alleen nog ff van Ida ontvangen, dus als ik ze heb dan komen ze er gelijk op!!!
Onze sponsors