Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- coendek
- Stoepsleutelaar
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht

Ja denk dat ik het dak idd wel gewoon zo laat, en de kentekenplaat laat ik ook gewoon daar zitten.
Hahahah
HIJ vond het wel mooi ja, heel de famile kwam naar buiten toen ik aankwam, en ze vonden het allemaal netjes
Haha ja de prinses heeft de foto gestuurd, dus ok jij bent de stickerkoning dancoendek schreef:mooi om de reacties te lezen!!
ERG dik geworden!!
foto van interieur is dik he!!!maar sinds wanneer ben ik een princess?!
dak lekker laten zo.. benieuwd trouwens wat HIJ er thuis van vond

Ja denk dat ik het dak idd wel gewoon zo laat, en de kentekenplaat laat ik ook gewoon daar zitten.
Hahahah

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Heb de DIY ff doorgelezen....
En het is wel errug drastisch wat ik allemaal moet doen, zoals doorknippen van kabeltjes enzo, en als het nou echt zo is dat me garantie vervalt, dan kan ik niet ff me stoelen overzetten als ik naar de dealer moet... Dus ik denk dat ik ze wel gewoon koop en dan maar in de garage zet totdat ik geen garantie meer heb ofzo, of hele nieuwe elektronica kopen waar ik dan mee kan gaan knutselen...
En het is wel errug drastisch wat ik allemaal moet doen, zoals doorknippen van kabeltjes enzo, en als het nou echt zo is dat me garantie vervalt, dan kan ik niet ff me stoelen overzetten als ik naar de dealer moet... Dus ik denk dat ik ze wel gewoon koop en dan maar in de garage zet totdat ik geen garantie meer heb ofzo, of hele nieuwe elektronica kopen waar ik dan mee kan gaan knutselen...
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een echo hier of niet ?? ....ducks schreef: Hier heb je denk wel wat aan: http://www.motoringalliance.com/forums/ ... usive.html

Onze sponsors