Het grote photoshop topic ;)
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nee geintje ik moet wel een leuke foto van Greg hebben natuurlijk
Hier zet ik mijn handtekening niet onder Ragnar!Mac Mini schreef:heb wel ontdekt als je erop klikt de kleuren beter zijn.. zo klein is hij niet mooi.. maar misshcien moet jij je werk ook nog doen maarten..

Nee geintje ik moet wel een leuke foto van Greg hebben natuurlijk

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of course
Ben wel nog geen held in die dingen, dus ik gebruik vaak gewoon de 'Auto Tone' functie in Adobe Lightroom.. 
Ben ze aan het uploaden, zal zo meteen edit doen voor de link..
http://rapidshare.com/files/266193964/Garage.zip

Ben ze aan het uploaden, zal zo meteen edit doen voor de link..
http://rapidshare.com/files/266193964/Garage.zip
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Paar dingen. Je hebt hem op ISO 400 geschoten. Hierdoor zit er redelijk wat ruis in. Dit maakt het moeilijker om de schaduw wat "op te trekken".
Voor de rest is hij niet helemaal scherp .. waardoor hij lastig te "poppen" is.
Mooiste zou zijn om de zijkant en voorkant appart uit te lichten .. maar je kan niet alles hebben .. 1 licht bron is erg lastig

Paar dingen. Je hebt hem op ISO 400 geschoten. Hierdoor zit er redelijk wat ruis in. Dit maakt het moeilijker om de schaduw wat "op te trekken".
Voor de rest is hij niet helemaal scherp .. waardoor hij lastig te "poppen" is.
Mooiste zou zijn om de zijkant en voorkant appart uit te lichten .. maar je kan niet alles hebben .. 1 licht bron is erg lastig
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Beetje heftig, maar gaat om het idee.
Wat ducks al aangeeft is dat de foto eigenlijk niet echt geschikt is.
Downloaden lukte niet, dus ben ik van de hier geplaatste uitgegaan, dus zo ie zo verlies, maar gewoon voor de fun

Wat ducks al aangeeft is dat de foto eigenlijk niet echt geschikt is.

Downloaden lukte niet, dus ben ik van de hier geplaatste uitgegaan, dus zo ie zo verlies, maar gewoon voor de fun

Laatst gewijzigd door the blue lobster op 11 aug 2009, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors