Nou, wat vonden jullie ervan? (Sneak Preview R56)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2006, 19:55

Hier dan even mijn verhaaltje over de R56.

Perfect georganiseerd feestje van MINI alleen zet dan wel een paar typjes neer die ook wat weten van een MINI ;-)

De Cooper vond ik op de allereerste foto's al niet de knapste van de twee versies en in het echt ben ik het daar nogsteeds mee eens. De Cooper S vind ik er prima uitzien!
Ik zal alleen nog even moeten wennen aan die enorm grote plastic delen die aan de zijkant (nu nog de luchtinlaatjes aan de zijkant). Die zijn echt knoepertje groot.
Vind de uitstraling van de S erg sportief en in balans, maar het is even wennen.
Hoe dan ook de mensen die 'm inmiddels in bestelling hebben staan gaan ook aan deze MINI veel plezier beleven!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 sep 2006, 20:39

met alle respect, maar ik denk dat de kleur ook veel doet....
Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 sep 2006, 22:29

met alle respect, maar ik denk dat de kleur ook veel doet....
Denk inderdaad dat de kleur wel veel doet ja. Niets mis met rood natuurlijk, maar in de getoonde setting waar alles rood was, met felle lampen erop wellicht wat minder aansprekend als die van de S.

Maar, moet zeggen dat de S mij in eerste instantie ook wat meer aanspreekt. Komt net iets verfijnder over allemaal.
Vooral de vookant met de honingraatgrille :D komt erg sportief over.

Klok binnenin inderdaad wel errug groot, maar de gebruikte materialen zijn wel een stuk mooier.

Voor mij in ieder geval zeker een auto waar ik eens over na ga denken...
(wellicht na 2 coopers straks maar eens aan de..S.....begin vast te sparen.. :mrgreen: )
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2006, 22:35

Denk dat er heeel veel gaan sparen of al zijn begonnen met sparen voor de New New MINI :)
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2006, 22:54

Hallo allemaal,

Wij vonden het ook een erg leuk feest! Waar maak je dit nou mee?!
Wodka uit een tube, kruidenkaas uit een kitspuit.....poedels (die het al goed zat waren bij preview nr 5, de stakkers), plastic pipetjes met alcoholisch goedje die in je mond leeggespoten werden, lounche banken, soepjes in een borrelglas, enz. enz..

Toen we aankwamen, was er nog bijna niemand. Ineens kwam er een mini PW cabrio de hoek om :D ..en volgden er veel meer, dus riep ik: dat moeten ze zijn! Wij direct terug naar de parkeerplaats, waar ik een kaartje van Benno in mijn handen kreeg... :mrgreen: Heb me toen voorgesteld. Echt leuk om alvast wat mensen van het forum te ontmoeten..

Na wat rondjes langs de S, veel babbelen (of liever: gillen om boven de trompetter uit te komen), drankjes, nog meer babbelen en nog een rondje langs de Cooper ook, naar huis. Moe, maar voldaan...

En jaaaa hoor: nog ongeduldiger geworden, dan ik al was!!! 8)
Het mini-virus is bij mij al toegeslagen en ik heb er nog niet eens 1 :shock:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
horn
Be Mini
Be Mini

09 sep 2006, 23:14

Arjan schreef:alleen zet dan wel een paar typjes neer die ook wat weten van een MINI ;-)
Een folder met de specs kan je toch ook thuis op de bank doorlezen... :?
Was volgens mij niet bedoeld als informatie-avond-seminar "wat zijn de prestaties en specificaties van de nieuwe Mini..." :mrgreen:

En gelukkig maar. Suffe presentaties zijn er al genoeg.
Ik weet overigens niet wat jouw ervaring is, maar toen ik de mijne ging bestellen moest ik de verkoper meerdere malen verbeteren en vertellen dat bepaalde dingen wél konden.

Nee meneer, écht niet. MP3's kunnen niet afgespeeld worden op de standaard cd-speler van de mini. Echt niet. Ik heb het speciaal voor u nagevraagd...
Kijk dan!
:roll: Wat voor type MP3 is dat precies?

:mrgreen: :mrgreen:

En dat is slechts één voorbeeld...
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2006, 23:20

ieder zijn smaak hè :D maar leuk was het wel toch?

Terug naar “Afterparty”