Jij bent toch eigen baas!ducks schreef:Gezellig .. gaan jullie shoppuh in Adam, moet ik werken ..![]()
Foodstrip Adam, iedere 2e vrijdag v/d maand. (13/11)
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
aangezien we `s avonds naar de Foodstrip komen gaan we maar uit pure noodzaak shoppuh, dan zijn we maar vast in Ams, en shoppen vinden wij helemaal niet erg om te doenBlont-007 schreef:Jij bent toch eigen baas!ducks schreef:Gezellig .. gaan jullie shoppuh in Adam, moet ik werken ..![]()
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht

JaDiabloPvA schreef: is dit het adres?
Rancho BBQ & Grill A9 Foodstrip
Tafelbergweg 4B
1105BN Amsterdam Zuidoost

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
1. Ducks
2. Deniz
3. jimmysx
4. MiniBeardie XL (komen pas laat (na 21:00 uur) langs A'dam, kijken wel of er nog iemand staat)
5. BMW X3
6. Parklaneworks
7. Mac Mini
8. GreyCooperS
9. Naatje (definitief, heb mijn plannen omgegooid en ga lekker een dagje shoppuh in Ams )
10. Blont-007
11. DiabloPvA (OVB)
12. -
13. MaVaEe (OVB)
2. Deniz
3. jimmysx
4. MiniBeardie XL (komen pas laat (na 21:00 uur) langs A'dam, kijken wel of er nog iemand staat)
5. BMW X3
6. Parklaneworks
7. Mac Mini
8. GreyCooperS
9. Naatje (definitief, heb mijn plannen omgegooid en ga lekker een dagje shoppuh in Ams )
10. Blont-007
11. DiabloPvA (OVB)
12. -
13. MaVaEe (OVB)
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mochten jullie rond 3e in de buurt van het waterloo plein zijn .. geef effe een gilNaatje schreef:aangezien we `s avonds naar de Foodstrip komen gaan we maar uit pure noodzaak shoppuh, dan zijn we maar vast in Ams, en shoppen vinden wij helemaal niet erg om te doenBlont-007 schreef:Jij bent toch eigen baas!ducks schreef:Gezellig .. gaan jullie shoppuh in Adam, moet ik werken ..![]()
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
doen weducks schreef:Mochten jullie rond 3e in de buurt van het waterloo plein zijn .. geef effe een gilNaatje schreef:aangezien we `s avonds naar de Foodstrip komen gaan we maar uit pure noodzaak shoppuh, dan zijn we maar vast in Ams, en shoppen vinden wij helemaal niet erg om te doenBlont-007 schreef:
Jij bent toch eigen baas!
Onze sponsors