Rechterdeur iets lager?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
J-unuts
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Rechterdeur iets lager?

12 aug 2009, 21:50

Hey Minifans.
Ik heb eens een vraagje ik merk juist op langs de bovenkant van je deur heb je toch zo een chrome band , nu viel mij juist op dat aan mijn linkse deur(bestuurderskant) die band niet perfect gelijk staat met het stuk dat doorloopt naar de achterkant.
Ik zag naar de deur en ja idd vanonder stond het iets meer naar beneden schilt maar een halve cm nog niet... bij mijn rechterdeur is dat niet zo?
is dat bij elke Mini cooper zo of heb ik gewoon een probleem? :?
Groetjes
J
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2009, 22:04

Tip: ff voorstellen in het "Stel je voor topic"

tip2: Ff je deur bijstellen tot op de hoogte dat de lijst wel gelijk loopt. Is easy te doen bij de schanieren.
J-unuts
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 aug 2009, 22:07

Getzz schreef:Tip: ff voorstellen in het "Stel je voor topic"

tip2: Ff je deur bijstellen tot op de hoogte dat de lijst wel gelijk loopt. Is easy te doen bij de schanieren.
Thx Mate en waar moet ik da juist doen want kenner gene vette van want heb dien auto momenteel nog geen maand:)
En wat moet ik doen met dat voorstellen?:d
Groetjes en nog eens bedankt!
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

12 aug 2009, 22:09

Hallo J, ook welkom op het forum.. vergeet je niet een stukje over jezelf en/of MINI in het voorsteltopic te schrijven, aub? Dat wordt door veel leden erg op prijs gesteld.

En wat betreft je vraag over de afstelling van het portier: vergelijk niet met die afwerklijstjes, maar vergelijk het plaatwerk. Ligt dat op 1 lijn en sluit netjes (gelijke naden overal langs de deur), dan zit waarschijnlijk 1 van die lijstjes net niet helemaal meer op de plek. Kan ook haast niet anders, want het is bijna allemaal met clipjes vastgezet. En dan heb je gewoon kans op speling...
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 aug 2009, 22:13

Haha die robert is goed jonge! :D

Weer wat geleerd 8)
J-unuts
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 aug 2009, 22:14

Robert schreef:Hallo J, ook welkom op het forum.. vergeet je niet een stukje over jezelf en/of MINI in het voorsteltopic te schrijven, aub? Dat wordt door veel leden erg op prijs gesteld.

En wat betreft je vraag over de afstelling van het portier: vergelijk niet met die afwerklijstjes, maar vergelijk het plaatwerk. Ligt dat op 1 lijn en sluit netjes (gelijke naden overal langs de deur), dan zit waarschijnlijk 1 van die lijstjes net niet helemaal meer op de plek. Kan ook haast niet anders, want het is bijna allemaal met clipjes vastgezet. En dan heb je gewoon kans op speling...
Ah oke thx voor uitleg ben juist nieuw daarmee:)
Ik heb een Mini One 95 Pk Black Astro
Heb er Double stroke R99 opgezet en een JCW Body kitje en nog val al die kleine snufjes...
Kan ik mss dat zelf bijstellen of moet ik gewoon eens naar de garage gaan en eventjes laten bijstellen?
En idd de naden liggen niet perfect met elkaar langs de bestuurderskant is een paar mm verschil stuk of 4 mm

Groetjes
J
Laatst gewijzigd door J-unuts op 12 aug 2009, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

12 aug 2009, 22:16

Hahaha, tot 2 keer toe in hetzelfde topic tegelijk antwoorden... Als je het erom doet! :mrgreen:

Enne, portier afstellen, daarvoor daar je de bouten bij het scharnier los en waarschijnlijk mag je dan je slotvanger ook opnieuw gaan afstellen. Voor die paar millimeter moet je je afvragen of je dat op je hals wilt halen....
J-unuts
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 aug 2009, 22:17

Robert schreef:Hahaha, tot 2 keer toe in hetzelfde topic tegelijk antwoorden... Als je het erom doet! :mrgreen:

Enne, portier afstellen, daarvoor daar je de bouten bij het scharnier los en waarschijnlijk mag je dan je slotvanger ook opnieuw gaan afstellen. Voor die paar millimeter moet je je afvragen of je dat op je hals wilt halen....
Haha :D
Ik gawel naar de garage:D
Toch merci voor de hulp mannen:)
Groetjes

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”