=> MaVaEe's BRG! <=
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed zo Maarten! Daar ga je geen spijt van krijgen denk ik! Ben er ook super tevreden mee! En past idd als gegoten 

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heel gaaf
!! Ik heb er ook nog even aan gedacht, maar vond het toch wat te ingewikkeld om zelf aan te sluiten.

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Dat ziet er strak uit zeg. Kun je je spullen er nog gewoon op donderen?? Dan is het helemaal ideaal. Hebbe!!
Is deze aan te sluiten op de standaard HU vd R53?
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Het is mogelijk om hem aan te sluiten op je HU maar ik heb een aftermarket radio.
Ja je kan er gewoon nog spul op gooien!Meani schreef:Dat ziet er strak uit zeg. Kun je je spullen er nog gewoon op donderen?? Dan is het helemaal ideaal. Hebbe!!

Het is mogelijk om hem aan te sluiten op je HU maar ik heb een aftermarket radio.

- Kees en Annet
- Racende reporter
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

@ Annet
Groter kon niet!
@ Fred
Kratjes bier kunnen er gewoon bovenop!
Komt zeker goed man! Heb het inderdaad zelf aangesloten. Ik had al een sub dus was nu een kwestie van kabeltjes overzetten.denizg schreef:Ziet er top uit! Hoop je een der deze weer eens te zien op meet, ff luisteren hoe ie is. Zit zelf ook te overwegen. Zelf aangesloten neem ik aan?

@ Annet
Groter kon niet!

@ Fred
Kratjes bier kunnen er gewoon bovenop!

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik ben nog steeds geen leuke locatie tegen gekomen hier in de omgeving om een leuke fotoshoot te doen...
Tja Sven....Sven schreef:![]()
Cool ding!
Wanneer krijgen we hier die kwaliteitspics te zien die je ook in andere topics plaatst!!!
Zet die MINI eens mooi op de gevoelige plaat! (fotoshoot)
Ik ben nog steeds geen leuke locatie tegen gekomen hier in de omgeving om een leuke fotoshoot te doen...

Onze sponsors