"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op zich geen gek idee om je wagen voor 'n lange toch over slechte wegen tegen steenslag (en suïcidale insecten) te beschermen.
Maar wat zou 't gekost hebben om een sticker van dezelfde kleur (of zo goed als) van zo'n autoplakkert aan te laten brengen?
Zelfde effect, maar waarschijnlijk ietsiepietsie fraaier en dus minder kans op
vragen....

Maar wat zou 't gekost hebben om een sticker van dezelfde kleur (of zo goed als) van zo'n autoplakkert aan te laten brengen?
Zelfde effect, maar waarschijnlijk ietsiepietsie fraaier en dus minder kans op

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Mooie kleurencombi, voor de vakantie.
Dit was ook nog een leuk idee denk ik:

(heb je in ieder geval bekijks)
Rij voorzichting en een hele fijne tijd daar.
Annet
Dit was ook nog een leuk idee denk ik:

(heb je in ieder geval bekijks)
Rij voorzichting en een hele fijne tijd daar.
Annet

- Meani
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Tis net of er een electic blue mini onder vandaan komt
Goeie vakantie Coen!!!!!!!!

Goeie vakantie Coen!!!!!!!!

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
ik vind het helemaal leuk! lijkt wel een Marlies Dekkers
Coen geniet van je vakantie veel plezier, iig gaat je MINI "veilig" de autostrada op.
Goeie reis, have fun

gr, PC

Coen geniet van je vakantie veel plezier, iig gaat je MINI "veilig" de autostrada op.

Goeie reis, have fun

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Coen,
Een prettige vakantie gewenst
Nog bedankt voor het telefoon gesprek!
Een prettige vakantie gewenst

Nog bedankt voor het telefoon gesprek!
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GreyCooperS
- Forum Junky
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Hi mensen
heerlijk stuk gereden, vol in de zon, hete motorkap, en vanmorgen snel de tape eraf gehaald.. Heerlijk ZONDER lijmresten en een schone auto.. Dit zal niet de laatste x zijn dat ik dit doe..
Mijn auto was donderdag voor de vakantie compleet netjes gemaakt en alles was weer in de juiste kleur dus daarom deze bescherming..
Het boeit me geen f**k wat andere ervan vinden... Liever paar uur er iets minder mooi bij rijden dan terugkomen met gaten in mijn lak!!!
Onderweg ook alleen naar leuke reacties gehad!! Haha
terugweg gaat zeker op dezelfde manier want het werkt super voor die tien euro aan tape!!
Thanks allen voor het wensen van een fijne vakantie!!
Coen
heerlijk stuk gereden, vol in de zon, hete motorkap, en vanmorgen snel de tape eraf gehaald.. Heerlijk ZONDER lijmresten en een schone auto.. Dit zal niet de laatste x zijn dat ik dit doe..
Mijn auto was donderdag voor de vakantie compleet netjes gemaakt en alles was weer in de juiste kleur dus daarom deze bescherming..
Het boeit me geen f**k wat andere ervan vinden... Liever paar uur er iets minder mooi bij rijden dan terugkomen met gaten in mijn lak!!!
Onderweg ook alleen naar leuke reacties gehad!! Haha
terugweg gaat zeker op dezelfde manier want het werkt super voor die tien euro aan tape!!
Thanks allen voor het wensen van een fijne vakantie!!
Coen
Onze sponsors