Hmm krijgen we korting als je twee MINI's laten doen?ossie1972 schreef:@D:
Hier in Haarlem is een poetsbedrijf die een zeer uitgebreid pakket heeft voor €325,-

Ik heb er ééntje voor je liggen Ossie, in de kleur electric blue.ossie1972 schreef:Omdat het einde nog niet in zicht is met dit projectje, heb ik hierbij een 'wish-/ to do list':
- S achterbumper zonder PDC
Mocht iemand iets van dit ergens tegenkomen, dan wil ik 't weten!!![]()
Ja, ik weet 't. Het begint weer zo langzamerhand tijd te worden om dit op te starten.jimmysx schreef:Hey Ossie! Gisteren is het woord 'kalender'gevallen op de foodstrip!!! hint hint hint hint![]()
![]()
Hey Danny, Thanks! Ja, tot de eerste regenbui kon ik nog mijn haren er in kammen.BigD schreef:owjeah nice and shiny oscar![]()
staat er echt heel mooi bij die COOPERT
![]()
Greetz BigD
Hehe, ze hebben wat banden shine opgesmeerd, zijn ze weer effe als nieuw. Ik heb zelf ook zo'n bus in huis om de rims lekker op te kuizen.Door schreef:Het is nu een glimmende beauty![]()
Welke behandeling hebben de banden gekregen? Het lijkt wel of die ook glimmen: nice!
Top he, Wim! En dat met een prulcameraatje van Canon. Minimaal 10x knallen voor 1 leuk plaatje.the blue lobster schreef:Mooie plaatjes van een prachtige MINI.
Altijd leuk om fans te hebben, het begint al ergens op te lijken. He Fred?Fred schreef:Ik ben fan! Echt een dikke cooper kerel, zo'n dik neusje![]()
![]()
Onze sponsors