Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb eergisteren de Blauwe opgehaald en alles functioneert weer prima.
De R56 Superspint is gemonteerd (met tussendemper) en het is goed dat ik de DPSM er uit heb gehaald want daar hoor je toch niks meer van. Niet normaal wat een geluid. Als er nog eens een tunnelrun komt kan de rest thuisblijven want die horen toch hun eigen uitlaat niet meer.
Als de auto stationair loopt voel je het in je borstkas als je er achter staat.
2 september ga ik rijden op Zolder en daar geldt een 95 dB geluidslimiet. Ik denk dat ik na twee rondjes weer in de paddock sta, einde oefening dus. Ik betwijfel of ik zo de Ring op mag maar dat gaan we gewoon maar eens uitproberen net als Zolder. Voordat het naar Zolder gaat probeer ik de R56 Challenge diffusors er op te krijgen.

De R56 Superspint is gemonteerd (met tussendemper) en het is goed dat ik de DPSM er uit heb gehaald want daar hoor je toch niks meer van. Niet normaal wat een geluid. Als er nog eens een tunnelrun komt kan de rest thuisblijven want die horen toch hun eigen uitlaat niet meer.
Als de auto stationair loopt voel je het in je borstkas als je er achter staat.
2 september ga ik rijden op Zolder en daar geldt een 95 dB geluidslimiet. Ik denk dat ik na twee rondjes weer in de paddock sta, einde oefening dus. Ik betwijfel of ik zo de Ring op mag maar dat gaan we gewoon maar eens uitproberen net als Zolder. Voordat het naar Zolder gaat probeer ik de R56 Challenge diffusors er op te krijgen.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Terug naar de Milltek kan niet, die is al verkocht en er is teveel veranderd. Wat ik nog kan proberen is het standaard spruitstuk weer monteren, ik heb al een exemplaar zonder pre-kat klaarliggen.
Er is ook meer gewicht verwijderd (alles van de airco er uit). De Mini reageert erg snel op het gas en voelt nog krachtiger aan. Dit is ook bevestigd door mijn monteur die toch zelf een 280 pk Mini heeft.
Een soundfile heeft niet zo veel zin. De camera vlakt het teveel aan Db's toch af. Misschien dat ik met de Blauwe naar de Mac Meet Breda ga volgende week. Aan den lijve ondervinden is beter
Er is ook meer gewicht verwijderd (alles van de airco er uit). De Mini reageert erg snel op het gas en voelt nog krachtiger aan. Dit is ook bevestigd door mijn monteur die toch zelf een 280 pk Mini heeft.
Een soundfile heeft niet zo veel zin. De camera vlakt het teveel aan Db's toch af. Misschien dat ik met de Blauwe naar de Mac Meet Breda ga volgende week. Aan den lijve ondervinden is beter

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wanneer ga je entree vragen voor een ritje als co-piloot?
Heb sterk het vermoeden dat je daarmee een heel eind je kosten zult gaan dekken!

Berthil schreef:De R56 Superspint is gemonteerd (met tussendemper) en het is goed dat ik de DPSM er uit heb gehaald want daar hoor je toch niks meer van. Niet normaal wat een geluid. Als er nog eens een tunnelrun komt kan de rest thuisblijven want die horen toch hun eigen uitlaat niet meer. Als de auto stationair loopt voel je het in je borstkas als je er achter staat.
Wanneer ga je entree vragen voor een ritje als co-piloot?
Heb sterk het vermoeden dat je daarmee een heel eind je kosten zult gaan dekken!

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
een paar metale schuursponsjes doen wonderen, in belgie doen er vele dit om door de keuring te gerakenBerthil schreef:dB killers heb ik ook al aan gedacht, ik zal inderdaad eens op zoek gaan naar zoiets voor in de eindpijpen.

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schuursponsjes is niks, ben je gelijk al het vermogen kwijt en of schade aan de motor door oververhittingShadow_Breaker schreef:een paar metale schuursponsjes doen wonderen, in belgie doen er vele dit om door de keuring te gerakenBerthil schreef:dB killers heb ik ook al aan gedacht, ik zal inderdaad eens op zoek gaan naar zoiets voor in de eindpijpen.

- MaVaEe
- Koeien-teller
Onze sponsors