Op zoek gaande naar mijn topic, hier even gekeken en ik ga even gebruik maken om te antwoorden
De gehele inboedel staat al in Etten, de tuin is al aan gewerkt en de binnenkant is woonbaar (geschilderd, vloer is ok, ..) enkel gaat hij nog héél veel werk hebben met alles op te ruimen en weg te zetten, want de dag voor zijn vertrek stond de hele gelijkvloer nog vol met verhuisdozen en zelfs nog hele kasten die nog een plek moeten krijgen!
Moest ik een ooit de kans krijgen om in NL te wonen, denk ik niet dat ik die kans zou laten schieten. Daar in Etten is het een hele mooie wijk (en stad) en de gehele omgeving is prachtig om te wonen!
Het werd eens tijd dat ik hier terug 'opdook'...
Heb het idd wel heel druk gehad de laatste anderhalve maand...
Ben ondertussen idd verhuisd, en alles geraakt stilaan op zijn plek...
Ik heb ook net even van twee weke Zuid-frankrijk genoten, dus dat was ook heel erg ontspannend na de 'drukke' verhuis ed...
Etten-Leur is een prachtige stad, met een zalige nieuwe wijk waar wij wonen en ik moet toegeven dat ik hier veel meer tot rust kom dan in BE.
Van zodra we hier een beetje geinstalleerd zijn dan zal ik wel eens een bbq ofzo doen! En dan neemt iedereen zijn zwembroek maar mee!
Wat de MINI betreft, hij is nog niet verkocht, ik heb een koper maar het is wat moeilijk om de financiele kant rond te krijgen spijtig genoeg... We zien wel, ik laat het wel weten als hij verkocht is...
Spijtig genoeg rijd ik er nu wel niet mee... Anders zou ik er om de 2dagen mee mogen gaan tanken... Ben nu even een nieuwe 520d aan het inrijden, maar zou graag wel terug wat kleiner gaan lol...
Vanaf over een week hoop ik terug wat meer tijd te hebben en dan vliegen we er weer in met de NewMINIclub forum ed... Ik ga niet verdwijnen omdat mijn (hoofdwagen) geen MINI meer is e!
eeuhh bmw 1 serie..?? mooi? dan wil ikwel fototjes zien.
goed om te horen dat je een goede 1,5 maand hebt gehad jij kaaskop!:mrgreen:
en veel succes met je woning en we horen het wel wanneer de zwenbroek mee kan..
GregBem schreef:lol... Deden we dit normaal niet de eerste vrijdag vd maand? ben de tel al kwijt... haha
Ik weet nog niet of ik er ga kunnen bijzijn... mss spring ik ff binnen met de BMW (want de MINI is nog steeds niet gemaakt...)
Hoi hoi... Even wat updaten hier op het tegenwoordig veel te stille forum...
Tijdens mijn afwezigheid zijn er een paar flauwe plezante met de MINI gaan rijden en hebben hem zover gekregen dat er een motorstoring op zit...
Boven de 100 houdt hij nu wat in, en bij het uitlezen geeft hij een turbodrukprobleem (te grote verschillen)...
Wss zit er ergens iets los of een scheurtje ofzo...
Ze gaan er asap naar kijken...
Hij is trouwens zo goed als verkocht, heb net bericht gekregen van de bank dat de goedkeuring financiering toch rond is gekomen, dus normaalgezien gaat hij over een paar weken - zonder enige aanpassing aan het uiterlijk - naar zijn nieuwe eigenaar (een Waal, dus daar gaan we niet veel meer van horen...)
Zelf heb ik nog geen nieuwe vaste auto, ben nu al een paar weken een nieuwe BMW 5-serie aant rijden maar ben dat al onhandig ding al zo beu als kouwe pap!