Ben al geruime tijd aan het meelezen op het forum, zelfs nog voordat ik daadwerkelijk de knoop had doorgehakt om een MINI aan te schaffen. Heb het altijd al een supergeweldige auto gevonden en heb de afgelopen jaren zo links en rechts laten vallen dat er hoe dan ook een dag zou komen waarop ik een exemplaar in mijn bezit zou hebben!

Nu was het moment daar dat ik, nu ook MINI haar 50-jarige bestaan viert - een mooi moment om dit op gepaste wijze 'mee te vieren'

Toen ik de auto zag staan was ik direct verkocht en na een periode van slapeloze nachten, veelvuldig MINI googlen op het internet en heimelijke forum bezoekjes, kon ik mijzelf dan eindelijk de zeer gelukkige eigenaresse van een zwarte MINI Cooper uit 2002 noemen!!
En geloof dat het MOD-virus ook mij inmiddels besmet heeft, want ik te trappelen om m'n velgen te vervangen voor een aantal stoere zwarte exemplaren, m'n grille zal er ook aan moeten gaan geloven, evenals het interieur en met Youri ben ik momenteel in conclaaf voor een daksticker

To be continued dus...