G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Even uit het stof halen... 
De JCW was dus eerst officieel verkocht maar toch weer niet...
De potentiele koper had eerst een goedkeuring financiering gekregen maar dat is herzien na wat problemen en dus zo weer afgeblazen...
Goed nieuws dus... nu heb ik weer de JCW... niets zaliger om alle dagen 160km mee te bollen tussen de files en de landwegen lol
Ik ga eerstdaags mijn winterbanden er eens teug op monteren
Verder moet ik dringend mijn nummerplaathouder monteren want ik heb nu mijn kenteken in mijn grille onderaan hangen en dat is echt lelijk...
voila tot zover de update!
owja... en ik zit -bijna- door mijn koppeling dus die wordt eerstdaags hopelijk vervangen... heb blijkbaar iets teveel koppel in 4-5-6e versnelling... haha
De JCW was dus eerst officieel verkocht maar toch weer niet...
De potentiele koper had eerst een goedkeuring financiering gekregen maar dat is herzien na wat problemen en dus zo weer afgeblazen...
Goed nieuws dus... nu heb ik weer de JCW... niets zaliger om alle dagen 160km mee te bollen tussen de files en de landwegen lol
Ik ga eerstdaags mijn winterbanden er eens teug op monteren
Verder moet ik dringend mijn nummerplaathouder monteren want ik heb nu mijn kenteken in mijn grille onderaan hangen en dat is echt lelijk...
voila tot zover de update!
owja... en ik zit -bijna- door mijn koppeling dus die wordt eerstdaags hopelijk vervangen... heb blijkbaar iets teveel koppel in 4-5-6e versnelling... haha
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
now we're talking
Dikke dik chef! lijkt me heerlijk om zulke ritten te maken.
Eerst turbo en nu de koppeling?????
Ga eens even op die Beek bank staan!
Anders moet ik ook nog even een ritje naar PPE maken dan 
Dikke dik chef! lijkt me heerlijk om zulke ritten te maken.
Eerst turbo en nu de koppeling?????
Ga eens even op die Beek bank staan!
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors