Parkeerschade!!!
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
bah ik ken dat, daarom ga ik niet meer met mijn auto naar steden als rotterdam en hilversum. Elke keer als mijn MINI zich daar vertoont keert hij met littekens naar huis. Maar zo erg heb ik het nog niet gehad! Sterkte met het verwerken! Denk niet dat de verzekering wat voor je gaat doen of wel?
Had laatst schade opgelopen in rotterdam aan mn kuipjes linksvoor welke ik weggepoetst had met meguiars, maar nu krijg ik misschien nog van het waarborgfonds net genoeg voor 2 nieuwe kuipjes... Vraag me niet hoe hoor, dat regelt zo'n ventje voor ons.
Had laatst schade opgelopen in rotterdam aan mn kuipjes linksvoor welke ik weggepoetst had met meguiars, maar nu krijg ik misschien nog van het waarborgfonds net genoeg voor 2 nieuwe kuipjes... Vraag me niet hoe hoor, dat regelt zo'n ventje voor ons.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Hoe het is gekomen is mij een raadsel. Ik ben all-risk verzekerd dus de schade wordt wel betaald, maar je moet toch eigen risico betalen, een huurauto voor een paar dagen en de premie zal wel stijgen (no-claimdaling).

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

De schade is perfect hersteld door Schade Techniek Rotterdam (het schadeherstelbedrijf van Breeman Rotterdam). Je kunt niet zien dat er ooit iets aan de hand is geweest. Wederom vakwerk! Erg knap, want ik heb het ook weleens anders meegemaakt (overigens bij andere schadeherstelbedrijven met vorige auto's).

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Kwiebje bedankt heb post verplaatstkwiebje schreef:Tegenwoordig kunnen ze deukjes uitdeuken zonder spuiten. Dit is een eenvoudige ingreep. En je ziet er niks meer van als het gedaan is.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors