Bij de koude start is het een bekend verhaal. Moet meestal na zo'n 5 a 6 minuten weg zijn. Ducks heeft al het één en ander hierover gezegd. Ben benieuwd. Verder is het probleem voor de eerdere versies van de R56 ietsje anders van oplossing dan de generatie na september 2008. Maar het probleem is hetzelfde.
Inmiddels mijn stadlicht vervangen door LED.
Pilot Type is T10, 2 SMD white, CAN-bus , T10 W5W steekfitting. Link naar LED
De kleur is idd wat blauwer dan de Xenon, maar ik vindt het 100 x beter staan dan het zwakke gele OEM licht.
Zie groupbuy voor meer info als je deze LED ook wil. Ik zal binnenkort ook even avond picas proberen te maken
Tevens LED in de achterlichten geplaatst
Dat is dit type: Pilot 6-SMD 37mm interieurverlichting. art.nr.4467 op dezelfde site als hierboven.
Even afwachten of deze het blijven doen, want er staat bij dat deze voor het interieur zijn.
Beiden LEDS geven GEEN foutmelding
Als laatste nog zilveren lampjes gekocht ter vervanging van de oranje rondom en nieuwe side scuttles. Ook is het blackout tape aangekomen. Hier ga ik binnenkort mee aan de slag.
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go