ik heb je gisteren nog gespot coen
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=14638
"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lijkt me Heerlijk eindelijk het gevoel te hebben om een auto helemaal naar mijn zin te hebben
Nee hoor!!! Maar het was leuk om de auto te zien in het normale gebruik. Dat hij er dan nog steeds zo vet uit ziet! Bij mijn huidige heb ik gewoon een tik om mijn auto altijd schuin omlaag te parkeren (waar dat kan) zodat de auto net even wat lekkerder op zijn plek ligt. Dus ik MOEST gewoon de schroefset hebben!coendek schreef:Hey coentje!! tijd om ff te meeten!!!!!
@JP had je dat nodig dan?! om beter gevoel te krijgen?!
Lijkt me Heerlijk eindelijk het gevoel te hebben om een auto helemaal naar mijn zin te hebben

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hij staar er nu dan ook gewoon heerlijk strak en dik bij.. op mijn pad.. rij nu in een volvo V70 
had je nog sms gehad?!
vertelde je toch over die andere kerel met interesse... kerel wilt nu alleen komen kijken hahahaha niet kopen maar toch ff kijken lol
Mijn baas was trouwens minder blij want hij zou op motorshow essen staan
Coen

had je nog sms gehad?!
vertelde je toch over die andere kerel met interesse... kerel wilt nu alleen komen kijken hahahaha niet kopen maar toch ff kijken lol
Mijn baas was trouwens minder blij want hij zou op motorshow essen staan

Coen
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik wilde je net een sms terug gaan sturen
Kan zo ook:
Ik heb overal zitten kijken wat er zaterdag te doen is maar waar ben je zaterdag dan?
Die extra banden waren toch 18inch en 35 hoog toch(we hadden het over de banden gehad maar niet over de maat ofzo
)?
Echtwaar dat is wel een waardig Compliment voor je Coen! Heb je nu geen problemen?
Ik zei nog rijd nu nog gewoon met de mini joh! geniet er gewoon nog even vancoendek schreef:hij staar er nu dan ook gewoon heerlijk strak en dik bij.. op mijn pad.. rij nu in een volvo V70
had je nog sms gehad?!
Mijn baas was trouwens minder blij want hij zou op motorshow essen staan![]()
Coen

Ik wilde je net een sms terug gaan sturen

Kan zo ook:
Ik heb overal zitten kijken wat er zaterdag te doen is maar waar ben je zaterdag dan?

Die extra banden waren toch 18inch en 35 hoog toch(we hadden het over de banden gehad maar niet over de maat ofzo

Echtwaar dat is wel een waardig Compliment voor je Coen! Heb je nu geen problemen?

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb het best druk zaterdag(zondag een housewarming voor de hele fam van allebei de kanten) ik laat het even weten of me dat gaat lukken.coendek schreef:nee rij er niet meer mee.. ja ff wat benzine in gooien maar dan is het klaar
haha ik bedoelde met die sms dat je zatedag de auto al op zou kunnen halen wellicht!!
die banden zijn 35 hoog jah... de juistte maat!
maarre.. problemen?! NEE.. verkocht is verkocht!!!
Coen

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Kan je meteen je nieuwe auto laten zien!Jean-Pierre schreef:Ik heb het best druk zaterdag(zondag een housewarming voor de hele fam van allebei de kanten) ik laat het even weten of me dat gaat lukken.coendek schreef:nee rij er niet meer mee.. ja ff wat benzine in gooien maar dan is het klaar
haha ik bedoelde met die sms dat je zatedag de auto al op zou kunnen halen wellicht!!
die banden zijn 35 hoog jah... de juistte maat!
maarre.. problemen?! NEE.. verkocht is verkocht!!!
Coen

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gewoon snel zijn met je volgende projectjecoendek schreef:Mijn baas was trouwens minder blij want hij zou op motorshow essen staan![]()

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Allebei gefeliciteerd, kunnen we nog van de Mellow Yellow blijven genieten! Coen, succes met je volgende project
!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hahaha zie je wel.. trendzetter 
@parklaneworks... Thanks
@Sven.. auto wordt dinsdag opgehaald... heb al wat dingen op het oog maar ben nog nergens mee bezig..
kleine mod die jullie nog niet gezien hadden... :
Compleet naar wensen van de klant...

straks laatste rondje naar het tankstation 
Coen

@parklaneworks... Thanks

@Sven.. auto wordt dinsdag opgehaald... heb al wat dingen op het oog maar ben nog nergens mee bezig..

kleine mod die jullie nog niet gezien hadden... :
Compleet naar wensen van de klant...

Coen
Onze sponsors