Mss kun je handeltje hier beginnen in cupcakes320d touring schreef:Als ik weer centen hebBMW X3 schreef:Marcel,
Mooi hoor die witte ringen.
Ziet er veel beter uit zo.
Annet
(doe je de andere kant ook nog)misschien kun je wat doneren ?

gr, PC
Mss kun je handeltje hier beginnen in cupcakes320d touring schreef:Als ik weer centen hebBMW X3 schreef:Marcel,
Annet
Na zo'n modje zou ik in een kartonnen doos op het station wonenBMW X3 schreef:Helaas het geld potje is na ons modje geheel leeg.320d touring schreef:Als ik weer centen hebBMW X3 schreef:Marcel,
Annet
MTEC v2 zijn dezelfde kleur en niet zo blauw als sommige andere zoals RDASH ze zijn niet (veel) feller dan de originele, de ringen van de 5 na de facelift zijn 6watt en zijn dus altijd feller dan de 3watt die hier in zitten. kosten 150dollar inclusief verzending. Ze passen ook op de 1:pimmy schreef:Nice mod!
Hier ook al het idee gehad om ze te monteren op de 1-serie.
Welk merk heb je? Hoe passen ze bij de Xenon en kan je ze goed zien bij daglicht?
Tnx!
Jullie hebben toch een x3? Ook zo'n mooie?!BMW X3 schreef:He Marcel,
Passen die lampen ook op een 3 serie.
Annet
Want het is echt veel mooier dan het orgineel.
Dus dat moeten wij misschien ook wel gaan doen.
Die van mij niet, op een E92/93 zitten H8 bolletje op de angel eyes, daar moet b.v. deze in:BMW X3 schreef:He Marcel,
Passen die lampen ook op een 3 serie.
Annet
Want het is echt veel mooier dan het orgineel.
Dus dat moeten wij misschien ook wel gaan doen.
Hoi Bas.kwiebje schreef:Deze ringen staan veel mooier Marcel! En hoe staan ze in het donker ?
Onze sponsors