WoK schreef:no chrome is wat anders als no bling meissie

gr, PC
WoK schreef:no chrome is wat anders als no bling meissie
Vrijdag in Eindhoven een check-upJenkins schreef:Pretty Cooper schreef:You GO, girl!WoK schreef: WoK bling is zooooooooooooooooo passéblijf ik lekker uniek
![]()
gr, PC
![]()
ps: En?
Pretty Cooper schreef:lekker, ladylike![]()
gr, PC
Ze lagen in een vitrine bij de Renaul-dealer achter bij Camps..... Er rijden trouwens heel veel dames met een geverfde poedel op hun achterbank in een MINI daarturbootje schreef:Heel subtiel hoor!![]()
![]()
Heb je die via internet gescoord of in la douce France??
Groetjes
Karin
Pretty Cooper schreef:Ze lagen in een vitrine bij de Renaul-dealer achter bij Camps..... Er rijden trouwens heel veel dames met een geverfde poedel op hun achterbank in een MINI daarturbootje schreef:Heel subtiel hoor!![]()
![]()
Heb je die via internet gescoord of in la douce France??
Groetjes
KarinHeb nog ergens een foto ff zoeken................
Is zeker trendy........... tsss een roze poedel. Jakkes.....staat wel leuk bij de roze spiegelkappen. Die je overigens echt veel ziet daar.
Roze poedel????!!![]()
Nou dames jullie kunnen poetsen![]()
Helemaal goed!!! (ik hou ze wel om gewoon naar te kijken..ben niet zo'n poetser!
)
he jammer ik moet werken idd werken en vrijdagochtend ookBMW X3 schreef:Ik ben ook geen poetser maar nu wel.![]()
Kan nie wachten.
Donderdag niet per ongeluk vrij zeker, Marjon??![]()
Annet
Blont-007 schreef:Hey sjieke friemel hoor, kijk maar uit dat je niemand verblind
Fred schreef:Het moet er niet zo dik opliggen dat een vrouw met die mini rijdt toch? Zo kan je overal bloemen of glinsters op gaan kleven. Niet dat daar iets mis mee is, maar je ziet toch ook niet elke man tribals ofzo op zijn mini kleven
Onze sponsors