Thomas z'n Cooper => foto's met schroefset! + vraagje!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- ValentijnK
- Mod virus alert!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
Bericht
boeie.als jij die spoiler toch mooi vind?!!en een mini komt gewoon standaard al best van ze plek af hoor.
ik ken zat plaatjes waar het echt dik staat.
ik zou die ministicker van de zijkant halen.en jcw spoiler is niet mijn ding,maar als je het toch zelf mooi vind!
enne..nog geinterreseert in die achterbumper of was het een gekke brainstorm?
DUDE!Thomasodb schreef:Bedankt jongens!
Wat denken jullie van een JCW spoiler?
Is dat er wat over, of juist netjes?![]()
Het enige wat me tegen houd is, "kijk hem nou zo'n spoiler op zen koffer maar zen auto gaat niet vooruit" Of zie ik dat verkeerd?

ik zou die ministicker van de zijkant halen.en jcw spoiler is niet mijn ding,maar als je het toch zelf mooi vind!

- Thomasodb
- 4 op een rij!
Bericht
Nu verlagen en dan wss toch maar de JCW spoiler erop.
Ja ik ben van plan een cooper S te kopen... Ik heb al enkele kopers voor mijn mini maar het is nog niet zeker.
Dus als ik voor een cooper S ga laat ik het jou weten en wil ik de bumper wel ruilen.
Als je ondertussen iemand anders vind die wil ruilen doe je dat al maar voor de zekerheid
De mini sticker is er ondertussen ook al af hoor.maus105 schreef:DUDE!Thomasodb schreef:Bedankt jongens!
Wat denken jullie van een JCW spoiler?
Is dat er wat over, of juist netjes?![]()
Het enige wat me tegen houd is, "kijk hem nou zo'n spoiler op zen koffer maar zen auto gaat niet vooruit" Of zie ik dat verkeerd?boeie.als jij die spoiler toch mooi vind?!!en een mini komt gewoon standaard al best van ze plek af hoor.

Nu verlagen en dan wss toch maar de JCW spoiler erop.

Ja ik ben van plan een cooper S te kopen... Ik heb al enkele kopers voor mijn mini maar het is nog niet zeker.
Dus als ik voor een cooper S ga laat ik het jou weten en wil ik de bumper wel ruilen.
Als je ondertussen iemand anders vind die wil ruilen doe je dat al maar voor de zekerheid

Onze sponsors