Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zojuist bericht gehad van BMW Den Haag.
De S moet nog tot morgen blijven ivm vervangen distributieketting ed ivm gerammel..ben benieuwd!
Tevens 2 nieuwe kentekenplaten besteld met opgelegde letters.
Had al twee houders gekocht. BMW heeft aangeboden dat als ik deze houders ff langsbreng ze zorgen dat de nieuwe platen en houders op de S zitten als die klaar is..
Toch weer nette service
Dus nog maar een dagje tuffen in de bordeaux rode cooper automaat
die ik als leenauto heb..
Met alle respect uiteraard voor de lui die een automaat hebben, maar damn..wat rijdt dat crappy
De S moet nog tot morgen blijven ivm vervangen distributieketting ed ivm gerammel..ben benieuwd!
Tevens 2 nieuwe kentekenplaten besteld met opgelegde letters.
Had al twee houders gekocht. BMW heeft aangeboden dat als ik deze houders ff langsbreng ze zorgen dat de nieuwe platen en houders op de S zitten als die klaar is..
Toch weer nette service

Dus nog maar een dagje tuffen in de bordeaux rode cooper automaat

Met alle respect uiteraard voor de lui die een automaat hebben, maar damn..wat rijdt dat crappy

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
De S zojuist gehaald bij de dealer...reparaties zijn achter de rug en de nummerplaten zitten in de nieuwe houders op de auto...
Nu afwachten of de reparaties op de lange termijn effect hebben.
Bij het wegrijden was de S netjes stil en hoorde geen gerammel meer
Time will tell
Wel iets anders:
Toen in de auto kocht was ik nogal verbaasd dat het raam van de bestuurder wel met 1 klik naar beneden kon, maar niet naar boven...
Tot mijn verbazing doet die dat nu wel
Ben ik
en heb ik al die tijd niet goed gedrukt, of kan er een software update of gedaan zijn?
Nu afwachten of de reparaties op de lange termijn effect hebben.
Bij het wegrijden was de S netjes stil en hoorde geen gerammel meer

Wel iets anders:
Toen in de auto kocht was ik nogal verbaasd dat het raam van de bestuurder wel met 1 klik naar beneden kon, maar niet naar boven...
Tot mijn verbazing doet die dat nu wel

Ben ik

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu maar hopen dat het weg blijft.
En als ik hem vasthoudt gaat het raam helemaal dicht en vervolgens 1 cm weer open. Pas na een tweede klikje zit ie dicht
Ben ik ook benieuwd naar. Bij mij is de situatie zoals die bij jou was. Dus wel omlaag, maar niet in 1 klik omhoog.GreyCooperS schreef:Wel iets anders:
Tot mijn verbazing doet die dat nu wel![]()
Ben iken heb ik al die tijd niet goed gedrukt, of kan er een software update of gedaan zijn?
En als ik hem vasthoudt gaat het raam helemaal dicht en vervolgens 1 cm weer open. Pas na een tweede klikje zit ie dicht

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
bij mij sluit die wel goed af...alleen nu een klein tikje (zoals om m te laten zakken) en hij gaat automatisch omhoog
Mocht blijken dat het echt iets nieuws is, zal ik wel even informeren bij de dealer...

Mocht blijken dat het echt iets nieuws is, zal ik wel even informeren bij de dealer...
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat zal een software update zijn Peter, want alle MINI's doen het nu in 1 clic... 
Veel succes er nog mee!

Veel succes er nog mee!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Alleen de nummerplaten zijn anders (opgelegde nummers) en voor zit die in een houder nu ipv op de bumper...
Als je daar fotos van wilt zal ik die morgen ff maken
Verder is die nog gewoon zo:

Als je daar fotos van wilt zal ik die morgen ff maken

Verder is die nog gewoon zo:

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors