Check Ducks ride. Zo Cool!
Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
hahaha...ik zit net in je topic te lezen en dacht....hoe lang zal het duren
Maar zit er nu wel weer ff doorheen, en wil eigenlijk ook geen gaten in de bumper (ivm terugbouw over 2 jaar)...
Volgende keer weer man! Over 2 jaar neem ik die clubbie wel van je over, als je die dan nog hebt
Maar zit er nu wel weer ff doorheen, en wil eigenlijk ook geen gaten in de bumper (ivm terugbouw over 2 jaar)...
Volgende keer weer man! Over 2 jaar neem ik die clubbie wel van je over, als je die dan nog hebt
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zojuist K&N filter erin gezet.....zal wel geestelijk
zijn, maar hij rijdt wel soepeler
En het geluid van de B.O.V. is nu helemaal superrrr
Tevens de blauwe LED uit het interieur verhuist naar onderkant deuren en in het interieur nu amber LED geplaatst voor een OEM look...
Straks in het donder wel ff wat picas maken.
En het geluid van de B.O.V. is nu helemaal superrrr
Tevens de blauwe LED uit het interieur verhuist naar onderkant deuren en in het interieur nu amber LED geplaatst voor een OEM look...
- ValentijnK
- Mod virus alert!

Bericht
Leuk hé zo'n filter.
Ben benieuwd naar de foto's.. Maar het zal er wel super uit zien, net als de rest van je Mini!
Ben benieuwd naar de foto's.. Maar het zal er wel super uit zien, net als de rest van je Mini!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Filter zit gewoon in de OEM box dus je ziet er niets aan
Zou wel een open kelk willen, maar die zuigen volgens mij alleen maar warme lucht...
Ga sparen voor die op de foto hierboven
(bij Beek 750,-
)
Zou wel een open kelk willen, maar die zuigen volgens mij alleen maar warme lucht...
Ga sparen voor die op de foto hierboven
(bij Beek 750,-
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Lorr
- Mod virus alert!

Bericht
oooh, ben eigenlijk wel benieuwd naar die amber kleurGreyCooperS schreef: Tevens de blauwe LED uit het interieur verhuist naar onderkant deuren en in het interieur nu amber LED geplaatst voor een OEM look...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zow...al een dag of twee niets gekocht, dus ik dacht...ff wat picas maken
Weer was minder en mn camera nog steeds crappy (alsmede de fotograaf) Ik ben jaloers op de echte fotografen hier...binnenkort neem ik les

Nog even de nieuwe LEDs...(amber via Ebay) Links met lampjes uit, Rechts aan. Subtiel verschil wat in het echt beter zichtbaar is. Schermpje eronder is van de Parrot

nieuwe badge (in afwachting van de de nieuwe van BlonT)

Nieuwe Black Jack scuttle

GreyCarreraS

Weer was minder en mn camera nog steeds crappy (alsmede de fotograaf) Ik ben jaloers op de echte fotografen hier...binnenkort neem ik les

Nog even de nieuwe LEDs...(amber via Ebay) Links met lampjes uit, Rechts aan. Subtiel verschil wat in het echt beter zichtbaar is. Schermpje eronder is van de Parrot

nieuwe badge (in afwachting van de de nieuwe van BlonT)

Nieuwe Black Jack scuttle

GreyCarreraS

Onze sponsors