Vaak over het forum zitten surfen door alle topic's heen te kijken enz. valt mij heel vaak op dat bijna iedereen het altijd over de originele Radio heeft van de mini ook vaak iets met BOOST?????
Nu is het geval dat toen ik de auto vorig jaar gekocht had en bij thuiskomst de volgende dag gelijk die radio eruit had gesloopt en mijn eigen radio erin heb gezet met klapscherm, dus ik heb mij eigenlijk nooit echt verdiept in de originele radio, ik vond het direct een suf aanziend ding, wel dat het mooi past bij het geheel plaatje maar ik vond het op dat moment niks bijzonders,.... Nu het geval dat mijn radio het een beetje begeven heeft zit ik er aan te denken om weer mijn Originele radio te plaatsen ook omdat ik hier over veel goeds lees maar daarom is mijn vraag,...Waarom is deze radio nou zo in trek bij de meeste mensen hier?????? Ikzelf heb geen knopen op het stuur dat ik deze radio kan bedienen dus dat valt al af van de voordelen, is het het geluid wat alles overtreft van deze radio??????
Alvast bedankt voor alle uitleg