Wat wordt het???
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Sven; ... wat ben jij geduldig!!! lol...je leert het wel
Vorige week al een eerste mod uitgevoerd. Ik heb de originele stad-/knipperverlichting erin gezet. Deze heb ik er destijds uitgehaald omdat ik de angel-eyes wel mooi vond en omdat het led-lampje een beetje te weinig licht gaf. Inmiddels zijn de angel-eyes er dus uit en heb ik in de originele lampen Pilot leds erin gezet. Helemaal goed, super felle stadverlichting ... kleurt redelijk tot goed bij de xenons!!

Omdat het allemaal wat vroeger donker wordt, wil ik weer met mijn DL's aan kunnen rijden. Probleem; ik rij altijd met mijn "MINI-kapjes", dus geen "grootlicht" vanuit de DL's. Enkele weken terug maar een setje op de kop weten te tikken en die heb ik matzwart gespoten. Heel gedoe!!!
Ze waren reeds zwart, maar slecht gespoten ... alles helemaal geschuurd. Omdag de ondergrond redelijk was, maar meteen zwart gespoten. Ging prima. Een dag later de tweede laag er op en de verf begon te kreukelen.. F*CK!! Opnieuw helemaal geschuurd op enkele stukjes na. Hier zat de verf helemaal goed vast en alles was glad! Voor alle zekerheid een soort van "hammerite" gekocht, zodat ik niet hoefde te gronden ....gespoten .... en op de stukken waar nog oude verf zat, kwamen de kreukels te voorschijn
... opnieuw helemaal, maar dan ook echt helemaal geschuurd, in de grond gespoten (2 dunne lagen), mat zwart gespoten (weer een andere spuitbus, en dit 3 dunne lagen) en daarna matte vernis gespoten (2 lagen). Na een week eindelijk resultaat en vanmiddag gemonteerd. Ik moet het linker lampje nog even rechtzetten, maar ik ben weer happy!!!

marss
Vorige week al een eerste mod uitgevoerd. Ik heb de originele stad-/knipperverlichting erin gezet. Deze heb ik er destijds uitgehaald omdat ik de angel-eyes wel mooi vond en omdat het led-lampje een beetje te weinig licht gaf. Inmiddels zijn de angel-eyes er dus uit en heb ik in de originele lampen Pilot leds erin gezet. Helemaal goed, super felle stadverlichting ... kleurt redelijk tot goed bij de xenons!!

Omdat het allemaal wat vroeger donker wordt, wil ik weer met mijn DL's aan kunnen rijden. Probleem; ik rij altijd met mijn "MINI-kapjes", dus geen "grootlicht" vanuit de DL's. Enkele weken terug maar een setje op de kop weten te tikken en die heb ik matzwart gespoten. Heel gedoe!!!

marss
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dude...respect voor je geduld
Resultaat mag er wezen...dus je mag trots zijn hehe..
Enne LEDs zijn ook mooi....
Resultaat mag er wezen...dus je mag trots zijn hehe..
Enne LEDs zijn ook mooi....
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Perfectie en geduld gaan hand in hand
Heel netjes Marss!!!!
Blijft m'n favourite PW!!!
gr, PC
Blijft m'n favourite PW!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ BigD; thnx! Zo vind ik het ook
zonder kapjes, maar in het chrome op mijn PW ... dan mis ik iets (zit tussen mijn oren
)
@ Pretty;
ik bloos ervan, thnx!! En idd geduld en perfectie ... ik ben een redelijk perfectionist, maar heb niet altijd het geduld
marss
@ Dave; ze zijn geschakeld aan het " grote licht", een draad doorgeschakeld door een splitter op de grootlicht draad. Is gewoon toegestaan, no probs!!Daveke schreef:Sorry voor de vervuiling, maar hoe zit het nu eigenlijk met DL's?
Staan ze aan samen met je gewone koplampen, hoe zitten die geschakeld, is het toegestaan.. ik kon daar niks over vinden bij Wipacs..
@ BigD; thnx! Zo vind ik het ook
@ Pretty;
marss
Onze sponsors