Mini Cooper D Nightfire Red [is weg p.20]
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb zelfs 15 inch
Dat is inderdaad wel iets waar ik ook meteen aan moest denken toen ik over verlaging zat te denken. Het tunen kan echt niet, het staat zo specifiek in mn contract en als ze er onverhoopt toch achterkomen heb ik een probleem. Dat verlagen klinkt zo toch ook wel weer lastiger (en zeker ook duurder) dan in eerste instantie gedacht. Ik ga het allemaal wel even uitzoeken en bij de dealer informeren naar de prijs.

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hey Mats nog welkom hier, haal je je collega ook even over voor het forum.
De leuke dame met de PW Cooper, vandaag ontmoet bij de Hellendoornrally waar ze official was.

De leuke dame met de PW Cooper, vandaag ontmoet bij de Hellendoornrally waar ze official was.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dit hoorde ik al! Ik heb haar al allemaal data doorgegeven van meetings en ritten, het forum wilde ze geloof ik nog niet zo veel mee maar hier ga ik zeker nog achteraan!the blue lobster schreef:Hey Mats nog welkom hier, haal je je collega ook even over voor het forum.![]()
- Mats
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha dit is een sportschool, maar misschien gaat hij er ook wel mee naar de bouwmarkt. Ik weet in ieder geval dat hij ook een Maybach 57S (ook daar al tegengekomen), een Mercedes SLR722 en Mercedes GL500 heeft.GreyCooperS schreef:Best geinig. Met je veyron naar de bouwmarkt
"ze zijn toch zo gewoon gebleven..."
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb vanmiddag de eerste echte mod laten uitvoeren. Ik heb een Wiechers vaste veerpootbrug laten plaatsen bij Beek. Moet zeggen dat Beek uitstekende service verleende. Super snelle en aardige reacties op mijn mails en ik werd ter plekke geholpen. Ik heb nog niet al te ver met de strut gemonteerd gereden, maar ik heb het idee dat hij een stuk stabieler is, vooral bij scherpe/harde bochten heb ik het idee dat hij veel minder onderstuurd en niet aan het zoeken is. Ik ben er blij mee! Ik heb overigens ook een setje H&R verlagingsveren besteld, waren helaas niet op voorraad dus zullen ergens komende week of de week erna binnenkomen en worden gemonteerd. Hier in ieder geval een foto van de veerpootbrug:

Onze sponsors