Roof design is bij pano ook geen probleem ze hebben speciale folie met hele kleine gaatje net al op de bussen, kijk je gewoon doorheen.
Bij renova stond er een ds mcs met witte blokken, is gewoon mooi.
CooperS-indiblue wordt CooperS-lightningblue
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeetje man! Jij weet ook niet wat je wil.. eerst een GP dan een cabrio en nu dit weer
maarre.. gefeliciteerd
Hij is gaaf! (misschien een ander kleurtje deze keer? anders weten je vrienden niet dat je een nieuwe heb.. voor een leek is die bijna hetzelfde)

Hij is gaaf! (misschien een ander kleurtje deze keer? anders weten je vrienden niet dat je een nieuwe heb.. voor een leek is die bijna hetzelfde)
Laatst gewijzigd door Hans op 14 sep 2006, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Big Daddy is watching you!
Ha ha ha ha ha haAvonertim schreef:Kaj, ik weet niet of je vader ook op dit forum zit??????Maaij schreef:Ben benieuwd wie tegen heeft gestemdanders denk ik het antwoord al wel te weten.......

Big Daddy is watching you!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Hans:
Dat hoor ik wel vaker. Beslissen is moeilijk, zeker met zo enorm veel keus! Ben blij dat ik er soms wel serieus over nadenk en het niet doe, dan dat ik het doe en er achteraf achter kom dat ik beter iets anders had kunnen doen. Maar goed, deze beslissing staat vast! Het wordt een R56!
Sorry, maar nee geen andere kleur voor mij! Ik denk dat het een super kleur is! En ik vind dat blauw op een MINI erg goed staat! Zeker met de combi wit-wit-wit.
@Tim:
Hahaha, ja die kijkt hier wel eens op. Ik kreeg een opmerking gister van hem aan de telefoon dat het een goed idee was een Poll op te zetten om te kijken wat de ervaringen zijn. Maar goed, ik begreep van je dat ik nog kon veranderen tot een bepaalde tijd voor de productiedatum, ruim voor die tijd heb ik wel een beslissing gemaakt over het dak.
Dat hoor ik wel vaker. Beslissen is moeilijk, zeker met zo enorm veel keus! Ben blij dat ik er soms wel serieus over nadenk en het niet doe, dan dat ik het doe en er achteraf achter kom dat ik beter iets anders had kunnen doen. Maar goed, deze beslissing staat vast! Het wordt een R56!
Sorry, maar nee geen andere kleur voor mij! Ik denk dat het een super kleur is! En ik vind dat blauw op een MINI erg goed staat! Zeker met de combi wit-wit-wit.
@Tim:
Hahaha, ja die kijkt hier wel eens op. Ik kreeg een opmerking gister van hem aan de telefoon dat het een goed idee was een Poll op te zetten om te kijken wat de ervaringen zijn. Maar goed, ik begreep van je dat ik nog kon veranderen tot een bepaalde tijd voor de productiedatum, ruim voor die tijd heb ik wel een beslissing gemaakt over het dak.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Bas en uiteraard alle andere die hun mening hebben ge-uit over het dak! Laat ze maar komen, hoe meer hoe beter en hoe sneller ik overtuigd ben!
Nog 2 daagjes en dan eindelijk tekenen!
Nog 2 daagjes en dan eindelijk tekenen!

- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Hey, ja ik wil ook effe zeggen dat je voor het panorama dakje moet gaan! Heb een Cooper gehad zonder en nu een S met... je weet niet wat je al die tijd gemist hebt! En in die R56 kan ie ook nog in 2 delen open toch? gaaf...
Oh, en die striping is niet super belangrijk bij aankoop, gezien je dat er later altijd nog kan doen... toch? ik zit er ook nog over te dubben...
Succes ermee!
P.S. een poosje in een Range Rover rijden is ook niet verkeerd! heb een keer met mn pa n test ritje gedaan in zo'n ding (RR Sport) - heel mooi... heel lux, maar toch niet zo fun als een Mini! ideaal is om ze allebei te hebben... maarja.. een beetje off-topic...
Oh, en die striping is niet super belangrijk bij aankoop, gezien je dat er later altijd nog kan doen... toch? ik zit er ook nog over te dubben...
Succes ermee!
P.S. een poosje in een Range Rover rijden is ook niet verkeerd! heb een keer met mn pa n test ritje gedaan in zo'n ding (RR Sport) - heel mooi... heel lux, maar toch niet zo fun als een Mini! ideaal is om ze allebei te hebben... maarja.. een beetje off-topic...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die striping die nu op m'n MINI zit wilde ze er graag ophouden zeiden ze bij Renova, veel klanten vinden het kennelijk leuker te zien met dan zonder. Het kan er altijd weer vanaf.
Mijn moeder heeft een TDV6 HSE Range Rover Sport. Rijd onwijs lekker, maar ja, de fun, de emotie bij die auto mis ik heel erg. Het Philip Morris bochtje kan je helaas niet met 80 nemen..... en dat is nou juist zo lekker! De MINI stuurt zooooo fijn!
Ja en wat ik begreep is dat de 2 delen er zelfs helemaal uitgehaald kunnen worden!MiniMatt schreef:Hey, ja ik wil ook effe zeggen dat je voor het panorama dakje moet gaan! Heb een Cooper gehad zonder en nu een S met... je weet niet wat je al die tijd gemist hebt! En in die R56 kan ie ook nog in 2 delen open toch? gaaf...
Succes ermee!
Die striping die nu op m'n MINI zit wilde ze er graag ophouden zeiden ze bij Renova, veel klanten vinden het kennelijk leuker te zien met dan zonder. Het kan er altijd weer vanaf.
Mijn moeder heeft een TDV6 HSE Range Rover Sport. Rijd onwijs lekker, maar ja, de fun, de emotie bij die auto mis ik heel erg. Het Philip Morris bochtje kan je helaas niet met 80 nemen..... en dat is nou juist zo lekker! De MINI stuurt zooooo fijn!

Onze sponsors