Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is natuurlijk ook niet helemaal te vergelijken, maar een nieuwe volle S... Daar heb je bijna een tweedehands porsche voor, en als het echt graag is wat je hebben wilt dan is het ineens best te doen 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
via photobucket:
Zie de fotos wel in het voorbeeld venster, maar als ik definitief post alleen maar de code in tekst
Welke code moet ik vanuit photobucket nemen om hier te plaatsen
Zie de fotos wel in het voorbeeld venster, maar als ik definitief post alleen maar de code in tekst

Welke code moet ik vanuit photobucket nemen om hier te plaatsen

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 23 sep 2009, 01:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Om mijn behoefte aan buikschuiverij nu eindelijk eens op gang te brengen (mede dankzij jullie niet aflatende roep om verlaging) heb ik het volgende zojuist gekocht:
4 x Toyo Proxes T1 215 / 35 / 18

Tevens dit setje maar erbij genomen (compressor en bandenvul spul
)

Ook zijn de schroeven voor het hitteschild geleverd door Beek...(vrijdagavond mag je aan bak Coen
)

Mijn vorige banden (Pirelli P Zero Nero 225/35/18) zijn te koop voor 150,- zie verkoop topic velgen en banden.
4 x Toyo Proxes T1 215 / 35 / 18

Tevens dit setje maar erbij genomen (compressor en bandenvul spul

Ook zijn de schroeven voor het hitteschild geleverd door Beek...(vrijdagavond mag je aan bak Coen

Mijn vorige banden (Pirelli P Zero Nero 225/35/18) zijn te koop voor 150,- zie verkoop topic velgen en banden.
Onze sponsors