Daar kan ik in komen dat je daar goed ziek van bent. Je kunt alsnog proberen om er op terug te komen.
Vind het echt te gek voor woorden dat je iets van 7 euro wilt laten vervangen en dan dik een paar honderd euro kwijt bent...
Was dit bij een gerenomeerde dealer ?
ASC lampje en bandespannings lampje branden
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Moet de dealer niet zowieso om toestemmig vragen om een reparatie van deze (kosten) omvang uit te voeren..??
Zeker als het onderdeel zo weinig kost is het uurloon buiten proportioneel om zomaar aan te nemen dat de klant dat wel ok vindt..
Eerst proberen met de dealer te praten, anders klachten brief en eventueel rechtsbijstand inschakelen (als je die hebt)
In ieder geval mooi K*t...succes man!
Zeker als het onderdeel zo weinig kost is het uurloon buiten proportioneel om zomaar aan te nemen dat de klant dat wel ok vindt..
Eerst proberen met de dealer te praten, anders klachten brief en eventueel rechtsbijstand inschakelen (als je die hebt)
In ieder geval mooi K*t...succes man!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit kan gewoon niet!
Succes man!
Ik zou terug gaan en een gesprek met een een of andere hogere pief willen! Laat hem maar uitleggen hoe die van 7 naar 670 euro gaat, zonder afspraak!
Wat zou ie zelf doen als hem dit geflikt wordt! Die is toch niet goed wijs!
Succes man!
Ik zou terug gaan en een gesprek met een een of andere hogere pief willen! Laat hem maar uitleggen hoe die van 7 naar 670 euro gaat, zonder afspraak!
Wat zou ie zelf doen als hem dit geflikt wordt! Die is toch niet goed wijs!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors