Bosch Aerotwin A450 S
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- Toeterdetoet
- Leerling Mini lid
Bericht
Aan de passagierkant steekt ie inderdaad wat uit.
dat moet je zo laten en NIET de wisser proberen te buigen. Er zit wel metaal in en je krijgt een knik in de wisser
gevolg is dat de wisser dan niet meer goed op de raam valt als je gaat wissen en dus plekken NIET wist. Precies op de plekken waar de passagier naar buiten kijkt....
(helaas spreek ik uit ervaring)
dat moet je zo laten en NIET de wisser proberen te buigen. Er zit wel metaal in en je krijgt een knik in de wisser
gevolg is dat de wisser dan niet meer goed op de raam valt als je gaat wissen en dus plekken NIET wist. Precies op de plekken waar de passagier naar buiten kijkt....
(helaas spreek ik uit ervaring)

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tineke heeft ze ook op haar Mini zitten,en ze bevallen uitstekend 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Wij hebben ze ook voor de mini en de bmw.
gewoon via E-bay. gaat heel goed.
Alleen niet iedereen wil naar Nederland verzenden. Dus dat moet je wel even navragen.
Annet
gewoon via E-bay. gaat heel goed.
Alleen niet iedereen wil naar Nederland verzenden. Dus dat moet je wel even navragen.
Annet

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb me laten vertellen dat je een 450 voor de bestuurders- en een 480 voor de passagierskant nodig hebt. Ik moet zeggen dat het wisvlak nogal klein is. Het is vanwege de gaping van 3 cm bij het eind van de passagierskant dat ik geen 480 erbij gekocht hebt. Volgens mij heb je dan nog een grotere gaping maar dat weet ik dus niet zeker. Ter info: Ze zijn allebei voor de Mini R53/R56.
Heeft iemand daar ervaringen mee of meer info daarover?
Heeft iemand daar ervaringen mee of meer info daarover?
- TomMie parklane
- Nieuw Lid
Bericht
ik heb de flat blades gekocht bij auto smart, super service, had de verkeerde besteld, namelijk zonder insteek, maar de volgende dag lagen de juiste wissers al kosteloos op mijn mat.
Nu kijken of ze ook fatsoenlijk wissen
Nu kijken of ze ook fatsoenlijk wissen

Onze sponsors