Vanmorgen nog even bij Beek geweest en daar is mij gevraagd om, als ik er toch ben volgende week donderdag, tevens mee te werken aan enkele settings die Giesbert heeft bedacht...
Idee van Giesbert is dat uit de standaard turbo configuratie nog enkele PK's (gesproken is over 10 tot 20 PK) te halen zijn
Uiteraard is alles nog in het probeer stadium, maar ik werk graag mee aan het verkrijgen van méér PK's (op een veilige manier) voor ons allen
Mochten de resultaten hiertoe aanleiding geven zal ik uiteraard, met goedkeuring van Klaas, de resultaten en de wijze waarop jij die ook kunt krijgen, met jullie delen.
Wordt vervolgt...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
hoorde van smetje dat zijn clubbie na remap 210 pk heeft, de mijne is als eerste ge remapt en heeft nu 224 pk en 344 nm koppel, zou wel vet zijn om daar nog 10 extra uit te peuteren..
ik zit ook op 2.4....goede mix tussen beetje demping in de band en niet je velg aan gort rijden op elk hobbeltje...
Tip van flip...koop een bandenspanningsmetertje en elke week meten
@Olaf...volgens mij (maar ik ben een leek) is na de bedoeling dat deze PK winst in een re-map moet zitten. Het is een softwarematige instelling.
Of deze ook als update komt? Tja..das Klaas zijn toko
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Was beetje gekrast en gebruikt....
Omdat ik toch aan het leren ben om zelf dingen te doen:
Ben wel blij met het resultaat...
Still to come (Inmiddels besteld, onderweg of op de plank klaar om te monteren)
Cobra Schroefset (go Coen go )
Zwarte deurhendels
Zwarte tankdop
Zwarte lichtringen voor en achter
Blackout tape (go Ragnar go )
M7 Ultimate grill (go Olaf go )
M7 Scoop (via M7 groupbuy)
Nieuw setje wielen (nog aan het zoeken..tempted on Subzero's )
Rollerbanktesten bij Beek (as donderdag) Nieuwe software en turbo / intercoolerslang
best nog een hoop zo bij elkaar