@deniz:ik heb er eigenlijk nog niet zo over nagedacht.eerst effe me schroefset afwachten en dan kan ik altijd nog camberplaten toevoegen.die nieuwe cobra lijn gaat geloof ik ook camberplaten produceren die je zo kan toevoegen aan je set.
@nepnerd:thx
@marss:was effe gezellig he
Ik heb laatst een auto gezien met negatieve camber voor maar ik moet zeggen dat ik het niet mooi vond vind het juist gaaf van de voorkant dat de wielen iets uisteken en gewoon recht staan
Over de stance en camber:
Mocht je spacers voor moeten monteren dan zou ik tzt toch eens nadenken over camber platen.
Wat speedy zegt ben ik het totaal niet eens... Het uitsteken van de wielen alleen voor of alleen achter ziet er uit alsof het eigenlijk niet past.. het mooiste is gewoon dat je je negatieve camber voor en achter gelijk hebt.. Als je het echt perfect wil hebben dan ga je voor "Hella Flush"..
Wiel gelijk aan wielkast en band naar binnen:
Het mooiste is natuurlijk als je flush all the way heb... Dit is ook hetgene waar ik me mee bezig ga houden
Maar maus.. ff terugkomend op de foto's!!!
DAMN I love what you are doing!!! Ben mega benieuwd naar als het spuitwerk klaar is. Ik ga vandaag ff langs om te kijken!!
Echt een dikke auto en keep up the good work. Ik zal vandaag nog ff informeren naar de set!
zoek maar eens naar Hella Flush op google en zoek en bekijk wat foto's... Kijk niet naar de "debiele" foto's... van mensen die 20J wielen flush willen hebben want dan krijg je dit idee:
Het is flush maar imo wat te extreem.. met een 8.5J wiel van maus kun je met een beetje camber het wiel "flush" zetten.. zoals hieronder
ik heb al ff bij google gekeken onder afbeeldingen en er staan idd een aantal pics bij die echt super Dus Hella flush is betekent de ultieme look kwa bandenstand ? mischien heb ik dan toch een verkeerde auto gezien want het leek nergens na (stonden zoooo negatief voor ).
shit moet ik mijn mening toch bij draaien