Hallo, korte vraag
Volgens mij heeft de Mini typegoedkeuring voor 4 personen en geen 5. Ben daar echter niet helemaal zeker van. Dus dan zouden er geen 3 personen op de achterbank mogen?
Klopt dit? Wil dit graag weten ivm het feit of ik dan nog verzekerd zou zijn... even afgezien van het feit of het past !
Dank voor de reactie
Marcel
Passagiers achter 2 of 3?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Passagiers achter 2 of 3?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
OK bedankt
Ik had pas een situatie dat we te weinig auto's hadden en men er bij mij 3 (kleintjes) achterin wilde zetten. Heb het geweigerd vanwege ontbreken gordel. In mijn auto draagt iedereen een gordel, anders gaan we niet rijden.
Ik had pas een situatie dat we te weinig auto's hadden en men er bij mij 3 (kleintjes) achterin wilde zetten. Heb het geweigerd vanwege ontbreken gordel. In mijn auto draagt iedereen een gordel, anders gaan we niet rijden.
Gr, Marcel
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heel slim want de 5e persoon is ook niet verzekerd namelijk ! Je autoverzekering staat kijkt ook naar hoeveel mensen erinmogen, en op de RDW papieren staat 4 en geen 5mderijke schreef:OK bedankt

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
En die 5e zou een akelig gevoel krijgen aan zijn bips, want in het midden zitten die gordelklikdingen (weet de naam niet)
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat is inderdaad de juiste benaminghenkietenk schreef:En die 5e zou een akelig gevoel krijgen aan zijn bips, want in het midden zitten die gordelklikdingen (weet de naam niet)

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors