Wat zal het worden?

Stel je hier even voor.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Wat zal het worden?

20 sep 2009, 16:03

heej,

ik zal me (of eigenlijk ons) even voorstellen.... we zijn namelijk al een tijdje lid, maar niet echt actief. en daar gaat nu wel verandering in komen :) met wij bedoel ik mezelf, Mark en me vader, Wim. we zijn aan het kijken naar een nieuwe R57.
die dan natuurlijk voor me moeder zal worden :lol:

we zijn aan het kijken hoe we de mini het beste naar onze smaak kunnen maken. het word onze eerste mini, dus we hebben zat keuze!!

zoals het er nu naar uit ziet word hij Pepper White,
met Hot Chocolate kap, en leder lounge hot chocolate.
Color line Cream White interieur, met Brushed Alloy panelen.
verder een pepper pakket, en wie weet wat er nog meer bij komt :P (tips??)

nou heb ik meteen al me eerste vraagje... de dealer heeft ons gister verteld dat hij een nieuwe heeft staan die we met flinke korting kunnen kopen. alleen dat interieur staat mij niet aan.. dat is namelijk standaart zwart/grijs.

is er een mogelijkheid om achteraf Color line en Brushed Alloy panelen in te bouwen? en wat zou het dan ongeveer gaan kosten?

alvast bedankt voor wat antwoorden!

groet,

Mark en Wim
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

20 sep 2009, 20:24

olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini en miss tot meets

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2009, 21:19

Hoi, wij hebben sinds eind juni ook een nieuwe R57. We hebben daar wel zo'n 8 weken op moeten wachten dus één uit de voorraad is lang niet slecht. Die interieurpanelen kun je volgens mij eenvoudig achteraf vervangen. Deze staan in de meest ecente accessoirefolder met prijzen. De bekleding lijkt mij wat lastiger. Succes met je keuze en veel plezier met je nieuwe auto.

Groet,

Hans
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Sarrod
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

20 sep 2009, 22:50

Wat vind je moeder zelf? :oops:
Is die bij de dealer ook PW met HC kap? Dat lijkt me wel een super combi moet ik zeggen :)
It's a Backstreet Boys world out there and at the end of the day you just want to go home and kill yourself... - Billy Corgan, Smashing Pumpkins.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2009, 23:13

Welkom!!! :D

marss
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

20 sep 2009, 23:56

Ik heb ooit is voor mijn R52 een prijs gevraagd omdat mijn interieurpanelen vanachter wat beschadigd waren. Was denk ik 250 euro stuk of per set weet ik niet meer, maar ik vond het beide veel te duur :D Dus ik niet dat je er zo goedkoop vanaf komt.

Andere bekleding over de zetels trekken mag je toch rap op 1000 euro rekenen (niet bij de dealer, maar bij bekledingsbedrijven).
Al zou ik geen licht leer nemen als je vaak een jeansbroek aan hebt. Ziet er na een tijd niet meer uit.

Oh ja btw welkom hier :D
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2009, 12:59

heej,

bedankt allemaal voor het welkom heten en de leuke reacties!
@sarrod: die bij de dealer is PW met helaas een zwarte kap :| HC lijkt me inderdaad ook een stuk mooier...

@jurgen: die panelen ga ik wel even vragen dan... ben alleen zelf niet zo handig.. haha. en die bekleding zouden we dan inderdaad donker houden...

maybe tot meets! :)
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 sep 2009, 23:24

Welkom hier & veel New Mini-plezier !!
CooperCabrio
Nieuw Lid
Nieuw Lid

27 sep 2009, 14:24

Zééér goede keuze!!
ALvast proficiat & Veel rijplezier gewenst!!

Terug naar “Who are U?”