marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Che, bedoelde je deze??

Daar was Ida niet bij ... die had ik een keer daarvoor al geschoten. Dit zijn foto's van de onze PW's samen ...

Nog een kleine ode aan die rete gave PW van BlonT!!!!!!!

Van wie had ik het idee van de scoop ........
marss

Daar was Ida niet bij ... die had ik een keer daarvoor al geschoten. Dit zijn foto's van de onze PW's samen ...

Nog een kleine ode aan die rete gave PW van BlonT!!!!!!!

Van wie had ik het idee van de scoop ........
marss
Laatst gewijzigd door marss op 27 sep 2009, 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht

Thanks Marss voor de gave foto's , twas wel een gaaf bakkie die PieWie, gelukkig kan ik nog
vaak naar de jouwe kijken, want het is gewoon een lekkere dikke fiets!
AfgekniptChe schreef:hahaha ..... bijna dezelfde foto's als destijds toen Ida haar witte nog had en jullie foto's van beide Minis hadden gemaakt ... vgl mij heb je haar er gewoon afgeknipt !!!![]()
![]()
![]()
Thanks Marss voor de gave foto's , twas wel een gaaf bakkie die PieWie, gelukkig kan ik nog
vaak naar de jouwe kijken, want het is gewoon een lekkere dikke fiets!
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Stiekum de boel hiero updaten als ik er net ff niet ben....
Maar je flikt het hem weer! Een mod die hem gewoon nog steeds (en alweer) dikker maakt! Applaus! Ik vind het dik staan, maakt hem ff iets breder ofzoiets? Staat gewoon dikker!
Je maakt het wel makkelijker om een evt droom MINI samen te stellen
Enneuh
voor de foto's! 3x cool! (=MINI, lokatie, foto's)

Wordt zeer gewaardeerd!
Maar je flikt het hem weer! Een mod die hem gewoon nog steeds (en alweer) dikker maakt! Applaus! Ik vind het dik staan, maakt hem ff iets breder ofzoiets? Staat gewoon dikker!
Je maakt het wel makkelijker om een evt droom MINI samen te stellen
Enneuh
Danku!marss schreef:Voor de liefhebbers nog wat foto's ....
Wordt zeer gewaardeerd!
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ all; thnx!!!
@ BlonT, je mag altijd meerijden
... oja, het ging uiteindelijk om het neusje :green:
@ Denizg, mods kan ik genoeg verzinnen. Tis de vraag vind ik het mooi voor mijn MINI en heb ik het geld er voor over ....
@ Sven; tering, je bent eindelijk wakker!!!! Dacht al waar blijft ie toch met zijn reactie ... of hij is op vakantie .. of hij heeft sinds kort een vriendin die zegt dat ie niet zo veel op het forum mag
!! Maar dank voor de complimenten!!
@ Coen; thnx mate!!! Die PW verdient af en toe een ode, was een super bakkie!!
marss
@ BlonT, je mag altijd meerijden
@ Denizg, mods kan ik genoeg verzinnen. Tis de vraag vind ik het mooi voor mijn MINI en heb ik het geld er voor over ....
@ Sven; tering, je bent eindelijk wakker!!!! Dacht al waar blijft ie toch met zijn reactie ... of hij is op vakantie .. of hij heeft sinds kort een vriendin die zegt dat ie niet zo veel op het forum mag
@ Coen; thnx mate!!! Die PW verdient af en toe een ode, was een super bakkie!!
marss
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors