Raamstikker
- cooperels
- One wheel wonder
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Waar plak ik 'm op een cabrio? Op de lak zie je de sticker niets bij een PW, mits reflecterend is. Wie heeft er wel een met PW-cabrio en waar geplakt?LUV2XLR8 schreef:Slechts nog maar een beperkt aantal leverbaar,
worden dus echte collector's items!!!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Benno heeft deze op het lak geplakt (achterkant, onder het raam). Volgens mij op het achterklep. Ziet er netjes uit. Die stickers zijn reflecterend. Moet je Benno vragen of hij er een foto van heeftPretty Cooper schreef:Waar plak ik 'm op een cabrio? Op de lak zie je de sticker niets bij een PW, mits reflecterend is. Wie heeft er wel een met PW-cabrio en waar geplakt?LUV2XLR8 schreef:Slechts nog maar een beperkt aantal leverbaar,

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
fijn weekend

Ha Maaij, bedankt.Maaij schreef:Benno heeft deze op het lak geplakt (achterkant, onder het raam). Volgens mij op het achterklep. Ziet er netjes uit. Die stickers zijn reflecterend. Moet je Benno vragen of hij er een foto van heeftPretty Cooper schreef:Waar plak ik 'm op een cabrio? Op de lak zie je de sticker niets bij een PW, mits reflecterend is. Wie heeft er wel een met PW-cabrio en waar geplakt?LUV2XLR8 schreef:Slechts nog maar een beperkt aantal leverbaar,

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Onder de nummerplaat tussen de scharnieren van de kofferklep. Je moet eens weten hoe dat eruitziet als je daar met koplampen opschijnt
Vet reflecterend man
Vooral op PW komt de sticker op de lak juist mooi uit..... niet "te" opvallendoverdag, maar juist goed zichtbaar als je achter me rijd.

Vet reflecterend man

Vooral op PW komt de sticker op de lak juist mooi uit..... niet "te" opvallendoverdag, maar juist goed zichtbaar als je achter me rijd.
- wickedwendy
- Enthousiast
Bericht

If things don't go right....go left!
Ik rij natuurlijk in dezelfde mini als benno en ik vind de sticker echt FOEI-lelijk
. Vind het werkelijk geen porum. Maar het lijkt erop dat ik weinig in te brengen heb in deze materie 

If things don't go right....go left!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Tja. ik zal de boel zaterdag eens goed onder de loep nemen.
Over het algemeen zien die kerels het idd allemaal heel anders
Of het allemaal beter is als zij hun blik erop werpen valt sterk te betwijfelen.
Het is zelfs zo dat wij dames een vooruitziende blik.
hebben.

Stukje onder de nummerplaat blijft even gereserveerd, Benno

Over het algemeen zien die kerels het idd allemaal heel anders

Het is zelfs zo dat wij dames een vooruitziende blik.

Stukje onder de nummerplaat blijft even gereserveerd, Benno

Onze sponsors