Vanmorgen bij Breeman geweest, wat blijkt...
de buitenste draagarmkogel (leuk woord voor scrabble) is kaduuk,
en wordt besteld en onder garantie vervangen (ca. 2 uur werk).
Top geregeld weer!!!

Dat dacht ik bij de eerste keer ook. Inmiddels denk bij dergelijke verhalen: 'wat gaat er veel kapot aan zo'n mini...'lucje schreef:Dat noem ik nou eens service....
Had op een gegeven moment ook een tikkend geluid linksvoor. Zou aan de remmen liggen (zuigers bleven hangen). Bij 24K km...LUV2XLR8 schreef:Pfff, sinds gisteren ook een slijpend geluid linksachter...
Vandaag maar ff langs Breeman (wederom)...
Wat blijkt, zijn de remklauw zuigers blijven hangen en zijn de remblokken aan de binnenkant totaal versleten. De andere drie zijn wel gewoon goed.
Moest Mars-O achterlaten en kreeg een 116i mee...
Zit de laatste tijd niet echt mee qua reparaties, etc.
Ja, klopt...stukje meer comfort, want heb al het Sportonderstel Plus, en het feit dat Martine hernia heeft gehad en het niet echt fijn vond...Nexus schreef:Waarom? Ben wel benieuwd... Comfort?
Er zullen er zat zijn die daar echt geen rekening mee gaan houden, laat staan hun auto "terug-bouwen". Dus ik vind het erg netjes en aardig van je!!LUV2XLR8 schreef:Tja, het leven bestaat uit het maken van keuzes
Respect is zekers opzijn plaats. En race gevoel kan altijd nog verkregen worden met de ++ onderstel;)CooperS-indiblue schreef:Er zullen er zat zijn die daar echt geen rekening mee gaan houden, laat staan hun auto "terug-bouwen". Dus ik vind het erg netjes en aardig van je!!
Onze sponsors