Coen's 6de projectje..... is klaar!!!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Project bumper is begonnen.... gaat lang duren want moet flink lang wachten op het uitharden omdat er een DIKKE laag plamuur in zit 
Eerst die bulten eraf gesloopt...

Toen een alu rooster op maat geknipt en erachter gelijmd:

Zoals je kunt zien ook het sleep oog gat vol gesmeerd
want die moet ook weg! 

sorry voor de iphone foto's camera is leeg
Coen

Eerst die bulten eraf gesloopt...

Toen een alu rooster op maat geknipt en erachter gelijmd:

Zoals je kunt zien ook het sleep oog gat vol gesmeerd

sorry voor de iphone foto's camera is leeg

Coen
Laatst gewijzigd door coendek op 29 sep 2009, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Black Out
- One wheel wonder
Bericht
Hier zat ik ook aan te denken toen ik de bumper zag...minimaal plamuurgebruik is een mustjbcola schreef:Mooie werken maar mijn gedacht had je het toch beter anders aangepakt
Nog een 2de bumper zoeken en daar 2 stukken uitsnijden en dan plastiek lassen. Dit gaat nooit houden vrees ik...
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- bwigny
- One wheel wonder
Bericht
Re: Coen's 6de projectje
Zo Coen,
Nogal wilde plannen met zo'n jonge gave auto. Ik ben heel benieuwd hoe dat er allemaal uit komt te zien.
Ben je niet bnag voor waardeverlies bij inruil ?
Groeten
Ben Wigny
Nogal wilde plannen met zo'n jonge gave auto. Ik ben heel benieuwd hoe dat er allemaal uit komt te zien.
Ben je niet bnag voor waardeverlies bij inruil ?
Groeten
Ben Wigny
Sinds kort razend enthousiast over mijn S-je
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hmmz.. volgens 2spuiters moet dit houden... maar zal morgen eens met wat foto's langs de spuiter.... mss kijken wat zij ervan zeggen...
had niet gedacht aan kunststof lassen..
btw is geen plamuur he... 1 of andere filler... en daarover matje polyester en dan plamuur of strak te maken... op de foto's lijkt het diep maar is max 2-3mm
@wigny... waarde verlies?! zou niet weten waarom.. zijn allemaal extra stukken.. en tot nu toe zijn mijn projecten altijd meer waard geworden!!

btw is geen plamuur he... 1 of andere filler... en daarover matje polyester en dan plamuur of strak te maken... op de foto's lijkt het diep maar is max 2-3mm
@wigny... waarde verlies?! zou niet weten waarom.. zijn allemaal extra stukken.. en tot nu toe zijn mijn projecten altijd meer waard geworden!!

Laatst gewijzigd door coendek op 29 sep 2009, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Als ze het goed hebben gelast heb je ook niet veel plamuur nodig
En is zeker niet duur ook, maar je hebt toch véél minder kans dat het na een tijd begint te krakencoendek schreef:hmmz.. volgens 2spuiters moet dit houden... maar zal morgen eens met wat foto's langs de spuiter.... mss kijken wat zij ervan zeggen...
btw is geen plamuur he... 1 of andere filler... en daarover matje polyester en dan plamuur of strak te maken...

Als ze het goed hebben gelast heb je ook niet veel plamuur nodig

Onze sponsors