Over het software pakket is nog wat onduidelijkheid. Ik heb contact met ze en ga morgen de aero kit ophalen, ik verwacht dat er dan wel meer duidelijk is (of eerder).Arjan schreef:@ Berthil: dat is incl. softwarepakket?
Works Pakket
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Onder het motto, Help Mike en Marjolein aan de Works!!!
haha, maar het is iig een hele scherpe actie, en hopelijk komt onze droom nu werkelijk dichter bij!!!
Iemand tekeningetje kopen????FastBunny schreef:Marjolein je hoort het ... aan het werk !Arjan schreef:Moet je toch langs de deuren met de tekeningen van MarjoleinFastBunny schreef:Marjolein en ik willen zo graag de Works maar de benodigde centjes zijn nog niet binnen![]()
Onder het motto, Help Mike en Marjolein aan de Works!!!
haha, maar het is iig een hele scherpe actie, en hopelijk komt onze droom nu werkelijk dichter bij!!!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Net de dealer hier in Amsterdam gebeld, maar daar was niemand aanwezig die me een prijs voor montage of andere info kon geven... Maandag opnieuw proberen.
iDD
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het inderdaad vandaag gezien in de doos. Heel mooi verpakt en geheel compleet met certificaat en alle emblemen, alles nieuw verpakt. Het is de 210 pk set is aangezien de set het nieuwe luchtfilter en de benzine injectoren heeft. Het is dat ik al zo veel heb verbouwd aan mijn MINI anders wist ik het wel 

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Net even met zowel de dealer hier in Amsterdam als Jan de Jong gebeld.
montage JCW tuning kit voor Cooper S:
MINI Amsterdam €900,- (in- of excl. niet gevraagd)(€3.500,-)
MINI Jan de Jong €700,- excl. (€833,- incl.)(€3.433,-)
B.H. & Robin, welke dealers hebben jullie over jullie prijs gesproken? Zijn die prijzen incl. BTW? (respectievelijk €700,- en €1.200,-)
Ik wil Jonkers niet beledigen met dit voorrekenen!
Als je iemand kent met een garage en die laat je het JCW pakket erop zetten..... dan ben je zeker je garantie kwijt?
iDD........ de goedkoopste montage vinden.
montage JCW tuning kit voor Cooper S:
MINI Amsterdam €900,- (in- of excl. niet gevraagd)(€3.500,-)
MINI Jan de Jong €700,- excl. (€833,- incl.)(€3.433,-)
B.H. & Robin, welke dealers hebben jullie over jullie prijs gesproken? Zijn die prijzen incl. BTW? (respectievelijk €700,- en €1.200,-)
Ik wil Jonkers niet beledigen met dit voorrekenen!
Als je iemand kent met een garage en die laat je het JCW pakket erop zetten..... dan ben je zeker je garantie kwijt?
iDD........ de goedkoopste montage vinden.
Onze sponsors