Coen's 6de projectje..... is klaar!!!
- maus105
- Bonkey
Bericht
dude in de rondte kijken is dichter in de buurt als je denkt
ik had eerst ook dit opgezocht en mij zeiden ze ook dat het zou houden op de manier wat jij doet.maar zelf ben ik ook bezig met plastic lassen.
kijk in principe is zo min mogelijk filler/plamuur het beste.
maar goed je doet het wel!!!door te proberen en te zoeken kom je ergens.en andere weten het toch altijd beter,maar dat zijn meestal de gene die niks durven
dus lekker bezig!!
als je tijd hebt effe msn'en dan hebben we het er wel over.
links:
shaven
shaving
keep up the good work
LOVE IT!!!

ik had eerst ook dit opgezocht en mij zeiden ze ook dat het zou houden op de manier wat jij doet.maar zelf ben ik ook bezig met plastic lassen.
maar goed je doet het wel!!!door te proberen en te zoeken kom je ergens.en andere weten het toch altijd beter,maar dat zijn meestal de gene die niks durven

dus lekker bezig!!
links:
shaven
shaving
keep up the good work
LOVE IT!!!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo op de 'SHAVE' foto's ziet het er al gaaf uit, alleen zou ik de uitlaat niet wegwerken, vindt dat juist een mooi gezicht als je de uitlaat wel ziet (zeker wanneer het een mooie sportuitlaat is).
Good luck met de bumper
!
Good luck met de bumper

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uitlaatje zou ik ook zichtbaar houden. Alleen even die middendemper er tussenuit en dan een goed filmpje maken 

- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
super bezig weer coen
ben benieuwd naar de spuitwerken, gaat echt vet worden, hoe zit het met je BBS'jes zijn ze bijna klaar ...
trouwen, ik passeer dit weekend praktisch voorbij u deur
ga velgjes ophalen in Hoorn noormaal gezien voor men Z...
Veel knutsel plezier nog e
remke

trouwen, ik passeer dit weekend praktisch voorbij u deur

Veel knutsel plezier nog e

remke
- maus105
- Bonkey
- Black Out
- One wheel wonder
Bericht
Naast mijn daily heb ik namelijk een compleet gecleande VW Golf 3 in de garage staan...de bumpers zijn dichtgelast met delen van een andere bumper.
Er zijn zeker fillers die hartstikke goed werken, want er zal altijd wel iets van plamuur/ filler gebruikt moeten worden.
Het liefst natuurlijk zo min mogelijk, om evt barsten te voorkomen!
JBCola ( ken hem persoonlijk niet hoor ) is ook een zeer bekende in het forum van cleaned.be
....en dat zijn allemaal megastrakke, gecleande auto's.
Maar respect voor Coen dat hij het zelf doet, gezien zijn andere projecten gaat ook deze meer dan goed komen.
Volledig mijn stijl!! ( Golfje staat namelijk ook op BBS RS
)
Sorry Maus, maar dat ben ik niet helemaal met je eens want ik weet wel degelijk waar ik het over heb ( en JBCola ook in dit geval!! )maus105 schreef:dude in de rondte kijken is dichter in de buurt als je denkt![]()
maar goed je doet het wel!!!door te proberen en te zoeken kom je ergens.en andere weten het toch altijd beter,maar dat zijn meestal de gene die niks durven![]()
dus lekker bezig!!
links:
shaven
shaving
keep up the good work
LOVE IT!!!
Naast mijn daily heb ik namelijk een compleet gecleande VW Golf 3 in de garage staan...de bumpers zijn dichtgelast met delen van een andere bumper.
Er zijn zeker fillers die hartstikke goed werken, want er zal altijd wel iets van plamuur/ filler gebruikt moeten worden.
Het liefst natuurlijk zo min mogelijk, om evt barsten te voorkomen!
JBCola ( ken hem persoonlijk niet hoor ) is ook een zeer bekende in het forum van cleaned.be

Maar respect voor Coen dat hij het zelf doet, gezien zijn andere projecten gaat ook deze meer dan goed komen.
Volledig mijn stijl!! ( Golfje staat namelijk ook op BBS RS

Laatst gewijzigd door Black Out op 29 sep 2009, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
even een kleine offtopic, maar ik wil mijn nummerplaten voor eraf halen (weet nog niet waar ze dan moeten
) maar bij de dealer hebben ze fijn door de bumper schroeven gejast
Als ik die gaatjes wil laten opvullen en spuiten, kan dit dan netjes gedaan worden?
Sorry Coen

Als ik die gaatjes wil laten opvullen en spuiten, kan dit dan netjes gedaan worden?
Sorry Coen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors