Ik zeg feestje en Floris reageert niet???
Dick's Birthdayrun 17/10/09
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
maar eens is kijken hoe die belgische biertjes smakenjbcola schreef:Ik vroeg me al af waar je bleef!!
Ik zeg feestje en Floris reageert niet???
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

mzl
nee maar dat merken we dan snel genoeg hejbcola schreef:Kan je daar wel tegen??![]()
mzl
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Graag nog eventjes de overnachtings mogelijkheid in de aandacht brengen
Zijn er mensen die al kunnen bevestigen of ze blijven slapen ja of neen?
Als jullie de scouts niet zien zitten wil ik zeker de moeite doen om bij mijn schoonbroer te kijken of die voor jullie geen prijsje wil maken om te overnachten in hun hotel
Hotel ter Reien
Ik denk wel dat je toch moet rekenen op een kleine 100€ voor een kamer met ontbijt.
Ontbijt kunnen we eventueel laten vallen en samen ontbijten dan in de scouts.
Laat mij effe iets weten aub zodat ik dit kan regelen voor jullie
Zijn er mensen die al kunnen bevestigen of ze blijven slapen ja of neen?
Als jullie de scouts niet zien zitten wil ik zeker de moeite doen om bij mijn schoonbroer te kijken of die voor jullie geen prijsje wil maken om te overnachten in hun hotel
Hotel ter Reien
Ik denk wel dat je toch moet rekenen op een kleine 100€ voor een kamer met ontbijt.
Ontbijt kunnen we eventueel laten vallen en samen ontbijten dan in de scouts.
Laat mij effe iets weten aub zodat ik dit kan regelen voor jullie
- smousje
- Be Mini

Bericht
Ik heb even over en weer gepmt met dick, over eventueel een goed en redelijk betaalbaar hotel in brugge.
Ik weet dat er mensen bij zijn, die niet wilde blijven slapen bij het gebouw waar de bbq is, maar misschien een hotel wilde boeken.
( net zoals wij
)
Nu heb ik met dick overlegt, als er meerdere zijn die een overnachting willen, kan hij misschien iets regelen bij het hotel van zijn schoonbroer!
De precieze kosten weet hij nog niet, maar waarschijnlijk dus wel goedkoper dan de normale prijs.
degene die eventueel ook interesse heeft in een hotelovernachting, laat even hier in dit topic weten zodat dick iets kan regelen!
Ik weet dat er mensen bij zijn, die niet wilde blijven slapen bij het gebouw waar de bbq is, maar misschien een hotel wilde boeken.
( net zoals wij
Nu heb ik met dick overlegt, als er meerdere zijn die een overnachting willen, kan hij misschien iets regelen bij het hotel van zijn schoonbroer!
De precieze kosten weet hij nog niet, maar waarschijnlijk dus wel goedkoper dan de normale prijs.
degene die eventueel ook interesse heeft in een hotelovernachting, laat even hier in dit topic weten zodat dick iets kan regelen!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
De vraag is ondertussen gesteld, nu wachten op een positief antwoord
Zoals ik al liet weten aan Chantal zijn de meeste hotels in Brugge niet happig op boekingen voor slechts 1 nacht, maar ik doe wat ik kan!
Misschien word het wel gemakkelijker als jullie kamers delen, ik weet dat ze kamers hebben voor 3/4 personen ook
Zoals ik al liet weten aan Chantal zijn de meeste hotels in Brugge niet happig op boekingen voor slechts 1 nacht, maar ik doe wat ik kan!
Misschien word het wel gemakkelijker als jullie kamers delen, ik weet dat ze kamers hebben voor 3/4 personen ook
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hoi Dick,
Bedankt voor de uitnodiging! Ik kom gezellig naar Brugge!
Graag ook een hotelkamer. Ik kom alleen, en kan dus makkelijk een kamer delen....
Bedankt voor de uitnodiging! Ik kom gezellig naar Brugge!
Graag ook een hotelkamer. Ik kom alleen, en kan dus makkelijk een kamer delen....
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Super!!
En ik heb iets gevonden denk ik die héél interessant is!
500 m van waar we ons feestje hebben en NIET duur
(de helft van bij mijn schoonbroer
)
hotel De Krakel
Laat mij zo snel mogelijk iets weten zodat ik de vrije kamers alsnog kan boeken.
Ze hebben nu nog +-14 kamers vrij
En ik heb iets gevonden denk ik die héél interessant is!
500 m van waar we ons feestje hebben en NIET duur
hotel De Krakel
Laat mij zo snel mogelijk iets weten zodat ik de vrije kamers alsnog kan boeken.
Ze hebben nu nog +-14 kamers vrij
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
(sta nu nog onder voorbehoud op de lijst: #30)
hoi JBCola, ik kom graag meedoen met de JBCola-Birthday-Run-2009!Marcel Always Open schreef:Hoi Dick, ik moet inderdaad met een "voorbehoud" op de lijst. Ik zou graag komen maar heb ook andere planning en weet pas begin oktober hoe dit gaat vallen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
TOP Marcel!! Jou kamer is al geboektMarcel Always Open schreef:hoi JBCola, ik kom graag meedoen met de JBCola-Birthday-Run-2009!Marcel Always Open schreef:Hoi Dick, ik moet inderdaad met een "voorbehoud" op de lijst. Ik zou graag komen maar heb ook andere planning en weet pas begin oktober hoe dit gaat vallen.![]()
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors