Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Bijgewerkt lijstje...
Done:
* Software naar 220 PK / Rollerbank result...215.8 PK en 311 Nm
* 30 mm verlaging (Eibach)
* 18' velgen / 8*18 Rota LM
* Toyo Proxes T1R 215 / 35 /18
* Forge Dump Valve
* M7 Turbo heat shield
* Beek intercooler
* K&N filter (gesloten)
* Wiechers veerpoot voor / waarschijnlijk vervangen voor die van Forge (mooier)
* zij en achterruit zonnewering
* Set Koplampen en achterlichten (omlijsting) in kleur Dark Silver en set in het Zwart
* Clubsticker
* Alta mini mine antenne
* Badge holder
* Parrot Mki9200
* LED in volledig interieur (9 LEDS) knippers voor en in Stadslicht
* Philips SilverLight knippers zijkant en achter
* Scuttle Union Jack zwart
* Outmotoring Black out tape voor chroom onder raam
On order:
* Upgrade stage II naar Stage III Beek Tuning (grotere turbo en aangepaste software...naar ong 250 PK)
* Scangauge II
* Zwarte deurhendels en benzinedop
* Wegklapbare nummerplaathouder
* Cobra Evo III schroefset
Volgende mod list:
* BBK
* Full Miltek Exhaust
* ....
(Het laatste lijstje wordt zowaar korter)
Done:
* Software naar 220 PK / Rollerbank result...215.8 PK en 311 Nm
* 30 mm verlaging (Eibach)
* 18' velgen / 8*18 Rota LM
* Toyo Proxes T1R 215 / 35 /18
* Forge Dump Valve
* M7 Turbo heat shield
* Beek intercooler
* K&N filter (gesloten)
* Wiechers veerpoot voor / waarschijnlijk vervangen voor die van Forge (mooier)
* zij en achterruit zonnewering
* Set Koplampen en achterlichten (omlijsting) in kleur Dark Silver en set in het Zwart
* Clubsticker
* Alta mini mine antenne
* Badge holder
* Parrot Mki9200
* LED in volledig interieur (9 LEDS) knippers voor en in Stadslicht
* Philips SilverLight knippers zijkant en achter
* Scuttle Union Jack zwart
* Outmotoring Black out tape voor chroom onder raam
On order:
* Upgrade stage II naar Stage III Beek Tuning (grotere turbo en aangepaste software...naar ong 250 PK)
* Scangauge II
* Zwarte deurhendels en benzinedop
* Wegklapbare nummerplaathouder
* Cobra Evo III schroefset
Volgende mod list:
* BBK
* Full Miltek Exhaust
* ....

(Het laatste lijstje wordt zowaar korter)

- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow wat een lijst. Ik zie dat je de veerpootbrug inmiddels al er op hebt zitten? Dat is snel gegaan.
Wel bizar zeg van die stage III tuning, wanneer komt dat ongeveer? Gaat ie wel echt enorm snel worden. Ik heb trouwens inmiddels contact met Klaas gehad, de dump valve kan niet op een diesel. Moet ik toch ooit aan een S-je..
Wel bizar zeg van die stage III tuning, wanneer komt dat ongeveer? Gaat ie wel echt enorm snel worden. Ik heb trouwens inmiddels contact met Klaas gehad, de dump valve kan niet op een diesel. Moet ik toch ooit aan een S-je..

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mats,
Ik was bij Klaas en die zei al dat je had gemaild over die BOV...toen kwamen we op het gesprek dat ik met jou fiets had gestuurd, en die zo ok vond rijden...
Klaas en Pieter hebben toen (echt!) spontaan een veerpoot eronder geschroeft toen ik met Gisbert aan een bakkie stond
Kon ik ff testen (en ze kennen me intussen...ze dachten vast, gewoon erop schroeven, want hij neemt m toch wel!)
En quess what...
Ik was bij Klaas en die zei al dat je had gemaild over die BOV...toen kwamen we op het gesprek dat ik met jou fiets had gestuurd, en die zo ok vond rijden...
Klaas en Pieter hebben toen (echt!) spontaan een veerpoot eronder geschroeft toen ik met Gisbert aan een bakkie stond

Kon ik ff testen (en ze kennen me intussen...ze dachten vast, gewoon erop schroeven, want hij neemt m toch wel!)
En quess what...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Beek verwacht idd rond de 250 uit te komen...
Lijkt me overigens wel meer dan genoeg hoor...anders trek je volgens mij de rest van de auto in twee jaar uit elkaar

Lijkt me overigens wel meer dan genoeg hoor...anders trek je volgens mij de rest van de auto in twee jaar uit elkaar

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Kan je geen open air filter plaatsen van alta dan ofzo, krijg je ongeveer hetzelfde effect. Maar wel geen idee of die op een diesel past.Mats schreef:Haha wat goed. Ben tot nu toe ook echt enorm tevreden over Beek, zeer aardige mensen. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken met je S:D
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Let er wel op dat als je voor een open kelk gaat, deze wel een afdekplaat of zo heeft....anders hapt die alleen maar warme lucht...
Je kunt volgens mij ook gaten achterin je standaard fliterhuis maken, zodat je toch nog een beetje slurpen hoort
Ik heb nog een extra filter behuizing, en heb daar al eens over nagedacht.
Wellicht deze week ff proberen...

Je kunt volgens mij ook gaten achterin je standaard fliterhuis maken, zodat je toch nog een beetje slurpen hoort

Ik heb nog een extra filter behuizing, en heb daar al eens over nagedacht.
Wellicht deze week ff proberen...
Onze sponsors