Wat na het workspakket?
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Wat na het workspakket?
Ik heb dus de cooper s met workspakket, maar nu wil ik nog ietsje meer, ja ik weet het heel erg. Maar ik zat zelf te denken aan 10 pk meer en wat meer geluid van de uitlaat. Binnen in de auto hoor je nu meer de compressor, wat natuurlijk ook supergaaf is, maar een combinatie zou nog beter zijn. Is hier een oplossing voor, zonder dat ik gelijk een turbo of zoiets moet monteren, misschien chiptuning?
- kaya
- Mod virus alert!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Of je er ook meer ploffen bij krijgt weet ik niet. Moet je maar aan Berthil, Hans of Werner vragen. Die hebben het ook laten monteren.
Dat ploffen is idd erg
vanaf facelift is dit nog beter te horen
Zal rond de 1100 euro kosten excl montage. Best prijzig dus.kaya schreef:Ok en wat kost zoiets?Maaij schreef:MTH spruitstuk icm software lijkt me een goede optie
Uitlaat geluid wordt dan luider en meer vermogen
Of je er ook meer ploffen bij krijgt weet ik niet. Moet je maar aan Berthil, Hans of Werner vragen. Die hebben het ook laten monteren.
Dat ploffen is idd erg

Laatst gewijzigd door Maaij op 17 sep 2006, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
En ik zie op de site van MTH ook alleen andere software staan voor 348 euro, en dan heb je 230 pk. Is dit ook ok, of moet je echt dat spruitstuk hebben. Ik hoef namelijk niet gelijk 240 pk, het hoeft maar 10 pk meer te zijn.Maaij schreef:Voor MTH moet je bij JS Tuning gaan. Zij zijn de officiele dealer van NL of je moet naar Duitsland rijden
Bij MTH claimen ze 240 pk bij een Works versie, maar dat zal je wel nooit halen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je MTH wilt moest je enige tijd geleden nog via JS Tuning. Dat is echter geloof ik uit elkaar gevallen, hoe het nu zit weet ik niet.
Voorheen mocht je als particulier ook bestellen bij MTH, maar sinds er enige strubbelingen zijn geweest móest het opeens via JS volgens MTH. Er is intussen echter bij MTH ook al weer het één en ander veranderd
Het beste kun je misschien, zoals iemand hier ook al gedaan heeft, naar MTH rijden en het spruitstuk en software in Duitsland laten monteren.
Het spruitstuk geeft duidelijk meer vermogen onderin en ook duidelijk meer geluid. Zelf heb ik ook het MTH spruitstuk maar niet in combinatie met JCW.
Voorheen mocht je als particulier ook bestellen bij MTH, maar sinds er enige strubbelingen zijn geweest móest het opeens via JS volgens MTH. Er is intussen echter bij MTH ook al weer het één en ander veranderd
Het beste kun je misschien, zoals iemand hier ook al gedaan heeft, naar MTH rijden en het spruitstuk en software in Duitsland laten monteren.
Het spruitstuk geeft duidelijk meer vermogen onderin en ook duidelijk meer geluid. Zelf heb ik ook het MTH spruitstuk maar niet in combinatie met JCW.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
) en beter prestaties. Alleen software zal niet zoveel extra pk's geven.
[Edit]Berthil was me al voor
[Edit]
Voor echt merkbaar vermogenwinst raad ik echt het spruitstuk aan. Geluid wordt luider (ergkaya schreef:En ik zie op de site van MTH ook alleen andere software staan voor 348 euro, en dan heb je 230 pk. Is dit ook ok, of moet je echt dat spruitstuk hebben. Ik hoef namelijk niet gelijk 240 pk, het hoeft maar 10 pk meer te zijn.Maaij schreef:Voor MTH moet je bij JS Tuning gaan. Zij zijn de officiele dealer van NL of je moet naar Duitsland rijden
Bij MTH claimen ze 240 pk bij een Works versie, maar dat zal je wel nooit halen

[Edit]Berthil was me al voor

Laatst gewijzigd door Maaij op 17 sep 2006, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De pk''s moet je met een korrel zout nemen. Op testbanksessies is aangetoond dat de genoemde vermogens niet gehaald worden (zie lange MTH topic). Toch voelt MTH zeker niet verkeerd aan. Wat ik al schreef, met een spruitstuk ga je duidelijk onderin veel meer trekkracht voelen, en dat rijdt heel lekker.kaya schreef:En ik zie op de site van MTH ook alleen andere software staan voor 348 euro, en dan heb je 230 pk. Is dit ook ok, of moet je echt dat spruitstuk hebben. Ik hoef namelijk niet gelijk 240 pk, het hoeft maar 10 pk meer te zijn.
Laatst gewijzigd door Berthil op 17 sep 2006, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
En jij bent nog altijd tevreden, ook met het geluid? Is het niet te hard? Kan je bij MTH wachten tot hij klaar is?Berthil schreef:Als je MTH wilt moest je enige tijd geleden nog via JS Tuning. Dat is echter geloof ik uit elkaar gevallen, hoe het nu zit weet ik niet.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans heeft waarschijnlijk binnenkort zijn GP ook weer voorzien van zijn MTH spruitstuk, en werner rijdt ook vrolijk rond met dezelfde combinatie zoals ik die heb
Je kan er inderdaad op wachten.
Ik heb wat gesodemieter gehad met MTH (ik ben zelfs beschuldigd van het feit dat ik geprobeerd zou hebben om de MTH software te kraken en te kopieren voor eigen gewin) maar dat zijn ouwe koeien en die wil ik maar in de sloot laten. MTH op zich voelt zeker niet slecht aan zoals ik al schreef. Ik heb wel wat extra geluids-isolatie moeten aanbrengen door de combinatie Milltek uitlaat en MTH, het geluid is echter schitterend (zie mijn filmpje).kaya schreef:En jij bent nog altijd tevreden, ook met het geluid? Is het niet te hard? Kan je bij MTH wachten tot hij klaar is?
Hans heeft waarschijnlijk binnenkort zijn GP ook weer voorzien van zijn MTH spruitstuk, en werner rijdt ook vrolijk rond met dezelfde combinatie zoals ik die heb

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Top bedankt voor de snelle reacties. Het is me allemaal redelijk duidelijk. Nog een vraagje, heb ik die geluids-isolatie ook nodig met alleen MTH of komt het door die Miltek uitlaat?Berthil schreef:Ik heb wat gesodemieter gehad met MTH (ik ben zelfs beschuldigd van het feit dat ik geprobeerd zou hebben om de MTH software te kraken en te kopieren voor eigen gewin) maar dat zijn ouwe koeien en die wil ik maar in de sloot laten. MTH op zich voelt zeker niet slecht aan zoals ik al schreef. Ik heb wel wat extra geluids-isolatie moeten aanbrengen door de combinatie Milltek uitlaat en MTH, het geluid is echter schitterend (zie mijn filmpje).kaya schreef:En jij bent nog altijd tevreden, ook met het geluid? Is het niet te hard? Kan je bij MTH wachten tot hij klaar is?
Onze sponsors