Ik zou het bij de dealer aankaarten. Een goede dealer doe dit voor zijn klant.Jochen schreef:Hey all,
Na een drukke avond en een nacht gezonde slaap gaat het alweer een stuk beter. Blijft balen, maar uiteindelijk komt het inderdaad wel weer goed.
Ik lees van een aantal mensen, niet alleen in dit topic, iets over een coulance regeling. Wat is dit precies en bij wie moet ik hiervoor zijn: bij MINI, bij BMW of bij de garage?
@ARJAN: will be taken care of.
Cheers!
Jochen
EEK! stuk :(
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Jochen
- One wheel wonder
Bericht
Dacht nog even te melden hoe het is afgelopen met de Cooper.
Uiteindelijk bleek dat de druklager ontploft was en daardoor is de koppeling ook stuk gegaan. heb nog geprobeerd er wat uit te halen (wat betreft kostenbesparing), maar er was geen beginnen aan. Uiteindelijk heeft de hele grap ongeveer 700 euro gekost
.
Moraal van het verhaal: niks aan te doen, heel vervelend allemaal, maar gelukkig is geld uiteindelijk maar geld.
cheers!
J.
Uiteindelijk bleek dat de druklager ontploft was en daardoor is de koppeling ook stuk gegaan. heb nog geprobeerd er wat uit te halen (wat betreft kostenbesparing), maar er was geen beginnen aan. Uiteindelijk heeft de hele grap ongeveer 700 euro gekost

Moraal van het verhaal: niks aan te doen, heel vervelend allemaal, maar gelukkig is geld uiteindelijk maar geld.
cheers!
J.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors