thx Ivo!....Zou die R109's ook echt niet kwijt willen....vindt het zelf ook erg mooi staan bij het PS
Straks gaan ze er weer onder weg en maken ze plaats voor 4 winterbandjes. Heb nog een setje 17" crownspokes thuis liggen en wil ik nog zwart laten spuiten.....scheelt een hoop poetswerk straks tijdens de winter
Deze ochtend nog een complete led kit gekocht die alle lampen van de interieur verlichting gaat vervangen. Inmiddels hiervoor ook een groupbuy opgezet want de prijs was erg interessant.
idd.....precies 1 jaar....dus hoogste tijd om "de schade" in te halen
Na het verbouw-lijstje op de vorige pagina gezien te hebben, wil ik je auto graag eens in het echt zien... Maar schijnbaar ben ik op de verkeerde momenten in Assen, want ik heb je auto nog nooit gezien.
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Ons S'je scheurt toch regelmatig door Assen....
Op het verbouw lijstje is nog niet alles afgevinkt maar ben druk bezig. Misschien zie je hem bij een volgende meet........of in de buurt van Assen
Vanochtend weer gearriveerd vanuit het buitenland.....en vandaag de eerste mod gemonteerd.
Nieuwe xenon lampen in 8000K, standaard heeft de Mini 4800K. De nieuwe lampen zijn een stuk blauwer....zie pics.....links is met 8000K en rechts is de standaard 4800K.
Let niet op de hele vieze Mini....die gaat a.s. zaterdag weer eens flink verwend worden