Fred,
Heb nog eens ff naar je specs gekeken en die afbeelding; ziet er goed uit man! Is zeker het wachten waard!
Waarom voor een Clubman gegaan en waarom niet voor een gewone?
Fre's MCS Clubman: announcement
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind em iets praktischer en ruimer (met nadruk op iets), en ik vind de verhoudingen beter, r56 vind ik wat te bol, dus imho kan ie die extra 24 cm goed gebruiken.
Als ik een r56 had gekocht dan zou alles terug zo herkenbaar aanvoelen, ok het zou dan wel een S'je zijn en hij ziet er helemaal anders uit. Maar het is terug mini... Die clubman is een klasse apart imo.
Maar dat is smaak en goesting natuurlijk, het is echt love or hate. Maar ik vond de clubman van dag 1 al geslaagd.
Als ik een r56 had gekocht dan zou alles terug zo herkenbaar aanvoelen, ok het zou dan wel een S'je zijn en hij ziet er helemaal anders uit. Maar het is terug mini... Die clubman is een klasse apart imo.
Maar dat is smaak en goesting natuurlijk, het is echt love or hate. Maar ik vond de clubman van dag 1 al geslaagd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Doch bezit de Clubman deze ook bijna, maar net ff iets anders...
Inderdaad die 24cm (?) ga je echt wel merken. Ik heb er laatst een lang weekend mee rond gereden en onze inmiddels bijna volwassen Ridgeback past gewoon achterin. Wel moet de Kofferbakbodem eruit, maar het past!
Ik vind de MINI Clubman ook al vanaf dag 1 geslaagd, maar de gewone MINI heeft natuurlijk wel betere rijeigenschappen.Fred schreef:Ik vind em iets praktischer en ruimer (met nadruk op iets), en ik vind de verhoudingen beter, r56 vind ik wat te bol, dus imho kan ie die extra 24 cm goed gebruiken.
Doch bezit de Clubman deze ook bijna, maar net ff iets anders...
Inderdaad die 24cm (?) ga je echt wel merken. Ik heb er laatst een lang weekend mee rond gereden en onze inmiddels bijna volwassen Ridgeback past gewoon achterin. Wel moet de Kofferbakbodem eruit, maar het past!
Wanneer komt de facelift en wat zijn de verschillen/verbeterpunten?GeoBem007 schreef:Ik twijfel, als ik na de facelift voor een nieuwe zou gaan, of ik voor een gewone of een clubbie zou gaan
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini is retro ... gebaseerd op een ouwe knar, dus imo hoe ouder ze eruit zien hoe beter
. Ware mijn mini een S'je geweest dan was er wsl geen sprake van vernieuwing ...
De bumper zou wat cleaner worden, geen idee wat ze daarmee bedoelen. Wsl iets zoals de "verandering" aan de jcw bumper. Ik heb ook ergens iets opgevangen van LED achterlichten ... Erg veel zal er wel niet gebeuren, wat nieuwe uitrustingspaketten en opties wsl. Kan me eerlijk gezegd weinig boeien.GeoBem007 schreef:Er zijn veranderingen op til voor maart 2010 maar de echte facelift komt er in september 2010..
Geen idee wat de veranderingen zijn voor de looks.. Maar het is en blijft een facelift hé, geen 'nieuwe'
Mini is retro ... gebaseerd op een ouwe knar, dus imo hoe ouder ze eruit zien hoe beter

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors